banansplitt™ Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Kanskje han har blitt påvirket av Bjenbjo? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Hvordan kom du fram til konklusjonen om at det gikk til helvete? Rimelig stor avstand fra 1/2 til 5. Kanskje sensoren hadde røyket noe? Hadde ikke turt å klage ihvertfall For læreren på kurset hadde sagt at vi burde minst skrive 10 sider på eksamen for å kunne bestå, og jeg skrev 7 sider, i tillegg følte jeg at det jeg skrev ikke var utfyllende nok og ikke konkret besvart til hva oppgavene handlet om. Var ganske bitter da jeg kjørte hjem igjen etter eksamen, tenkte nå er jeg fucked og må ta dette om igjen til høsten, er bare jævlig heldig hvis jeg får en 2-er. Men når er jeg ferdig med den verste delen og har bare den praktiske delen igjen Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Husker dere om eksamen jeg hadde for noen uker siden og som jeg sa gikk til helvete? Vel, det gikk ikke så gæli allikevel, gitt. Fikk vite karakteren i dag, og det ble visst karakter 5 på meg. Fagbrevet snart i boks, nå er jeg ufattelig stoka. Det skal feires med sushi og japansk øl i dag. Grattis! 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Husker dere om eksamen jeg hadde for noen uker siden og som jeg sa gikk til helvete? Vel, det gikk ikke så gæli allikevel, gitt. Fikk vite karakteren i dag, og det ble visst karakter 5 på meg. Fagbrevet snart i boks, nå er jeg ufattelig stoka. Det skal feires med sushi og japansk øl i dag. Grattis! Mange takk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Var jævla stoka selv når jeg sto i matte her om dagen. Felte faktisk noen tårer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Var jævla stoka selv når jeg sto i matte her om dagen. Felte faktisk noen tårer. Eksamen 27/5? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Og hva slags matte? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Burde bare finnes en type matte, og det er prosentregning. Resten er bare piss og man bruker kalkulator i arbeidslivet på å løse vanskelige oppgaver. Endret 22. juni 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Må jo lære å bruke kalkulator og data også da..... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Burde bare finnes en type matte, og det er prosentregning. Resten er bare piss og man bruker kalkulator i arbeidslivet på å løse vanskelige oppgaver. Den jobben din må være vanskelig.. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) edit: her tar jeg meg friheten til å gå for rofl, faktisk Endret 23. juni 2015 av niko. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg klarer ikke å komme noe bedre selv... jeez. Sånt sier bare fjortiser som hater matte. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Hater og hater. Det er iallfall kjedelig. Sitte der med abakusen på skolen var ikke akkurat god underholdning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Vanskelig og vanskelig, men jeg har iallfall ikke vært innom algebra. Prosentregning er det eneste jeg har hatt behov for å kunne senere i livet som det var greit å lære. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Har alltid vært sjalu på folk som er flinke i matte, de virker så smarte. Å være smart er en sexy ting. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg liker deg jeg selv om du er stokk dum! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Har alltid vært sjalu på folk som er flinke i matte, de virker så smarte. Å være smart er en sexy ting. Why do women love mathematicians? 'Cos they're tan. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 A mathematician is a blind man in a dark room looking for a black cat which isn't there. (Charles R Darwin) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Folkens, jeg vet ikke om dere har fått det med dere... Marit Bjørgen er gravid. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Trodde hun kjørte traktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå