IcedInsanity Skrevet 20. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Thai taei massage? Endret 20. juni 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Irriterer meg når folk skriver på dialekt. Vi har bokmål og nynorsk man skal bruke ved norskskriving. Dialekt får man bruke verbalt. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Heller dialekt enn nynorsk. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Heller dialekt enn nynorsk. What he said Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Likte dere redigeringen min med Fellaini? Flytt gjerne innlegget til United-tråden hvis dere vil. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Likte dere redigeringen min med Fellaini? Nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 I natt begynner endelig True Detective igjen! Spent på den nye serien til Dwayne også. Håper den holder HBO-kvalitet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Likte dere redigeringen min med Fellaini? Flytt gjerne innlegget til United-tråden hvis dere vil. Hvilken? Er den slettet? Poster du den i utd tråden? Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 La ut feil sted, legger ut på Utd senere i kveld. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) I natt begynner endelig True Detective igjen! Spent på den nye serien til Dwayne også. Håper den holder HBO-kvalitet. Blir bra å få tilbake TD igjen. Er litt redd for at mange av oss har litt for høye forventninger etter en knall førstesesong. Får vel egentlig bare nullstille seg og ikke sammenligne med første sesongen siden det blir helt ny story, helt nye skuespillere og en helt annen bakgrunn. I tillegg - trist at de ikke skal beholde 'Far From Any Road' som introsang. Hører rykter om at det er Cohen som har laget nye sangen til sesong 2. Ballers har jeg ikke kikket så mye på, men det ser interessant ut. Nesten som Entourage i NFL-versjon. Er ikke så interessert i fotball, men jeg tenker å se de første episodene for å se om det er verdt å følge med på. Dwayne Johnson, forøvrig... Skulle tro fyren lagde 3 blockbuster-filmer i måneden! Endret 21. juni 2015 av Dysfunctional Skrivefeil Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Kjøpte Euro Truck Simulator 2 på Steam for 30 kroner. Vel verdt det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Ja, kan fort bli antiklimaks med andre sesongen av True Detective. Første sesongen var fantastisk, og McConaughey var rå i den sesongen. Skal litt til å leve opp til det, men har troen på at Colin Ferell og Vince Vaugnh kan få til noe. Spennende blir det iallfall. Ang. Ballers så er det også Wahlberg som står bak. Har ikke vært så altfor mye reklame om serien, men jeg digget Entourage, så om Ballers går innenfor noe av det samme så blir det nok bra! Greit å ha noe å følge med på i sommer da de fleste serier har tatt pause frem mot September. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Kjøpte Euro Truck Simulator 2 på Steam for 30 kroner. Vel verdt det Haha. Tror jeg hadde foretrukket å sitte et sted langs veien for å telle biler, enn å bruke tid på det spillet der... Får man litt frisk luft i samme slengen også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Kjøpte Euro Truck Simulator 2 på Steam for 30 kroner. Vel verdt det Gjør deg klar for et usosialt liv fremover. PS. Spillet er sjefs. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Kjøpte Euro Truck Simulator 2 på Steam for 30 kroner. Vel verdt det Good man. Spillet der er the shit! Selv spiller jeg Pro Cycling Manager 2015 som kom ut for et par dager siden atm! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Kjøpte Euro Truck Simulator 2 på Steam for 30 kroner. Vel verdt det Finnes en Scandinavia DLC til den. Koster 120kr på Steam, -20% fra 150kr. Fra G2A.com får du den for ca. 110kr. Den skal visst være bra. "Overveldende positive" står det på Steam-anmeldelsene. Endret 21. juni 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Har lastet ned et sånn mobilspill, Fallout shelter. Var litt fascinerende. Jeg liker å ha full kontroll over "andre mennesker" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Husker dere om eksamen jeg hadde for noen uker siden og som jeg sa gikk til helvete? Vel, det gikk ikke så gæli allikevel, gitt. Fikk vite karakteren i dag, og det ble visst karakter 5 på meg. Fagbrevet snart i boks, nå er jeg ufattelig stoka. Det skal feires med sushi og japansk øl i dag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Hvordan kom du fram til konklusjonen om at det gikk til helvete? Rimelig stor avstand fra 1/2 til 5. Kanskje sensoren hadde røyket noe? Hadde ikke turt å klage ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå