Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I natt begynner endelig True Detective igjen! Spent på den nye serien til Dwayne også. Håper den holder HBO-kvalitet.

Blir bra å få tilbake TD igjen. Er litt redd for at mange av oss har litt for høye forventninger etter en knall førstesesong.

Får vel egentlig bare nullstille seg og ikke sammenligne med første sesongen siden det blir helt ny story, helt nye skuespillere og en helt annen bakgrunn.

I tillegg - trist at de ikke skal beholde 'Far From Any Road' som introsang. Hører rykter om at det er Cohen som har laget nye sangen til sesong 2.

Ballers har jeg ikke kikket så mye på, men det ser interessant ut. Nesten som Entourage i NFL-versjon. Er ikke så interessert i fotball, men jeg tenker å se de første episodene for å se om det er verdt å følge med på.

Dwayne Johnson, forøvrig... Skulle tro fyren lagde 3 blockbuster-filmer i måneden! 

Endret av Dysfunctional
Skrivefeil
Lenke til kommentar

Ja, kan fort bli antiklimaks med andre sesongen av True Detective. Første sesongen var fantastisk, og McConaughey var rå i den sesongen. Skal litt til å leve opp til det, men har troen på at Colin Ferell og Vince Vaugnh kan få til noe. Spennende blir det iallfall.

Ang. Ballers så er det også Wahlberg som står bak. Har ikke vært så altfor mye reklame om serien, men jeg digget Entourage, så om Ballers går innenfor noe av det samme så blir det nok bra! Greit å ha noe å følge med på i sommer da de fleste serier har tatt pause frem mot September.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...