Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens vi er inne på dette her med kjønnsdiskriminering og sånt. På treningssenteret jeg trener på, så går de kvinnelige ansatte inn og ut av guttegarderoben, de kvinnelige vaskedamene driver og vasker i guttegarderoben mens det er folk der. Mens på kvinnegarderoben må man bruke kortet sitt for å komme inn i. Hvorfor er det sånn? Skulle gjerne sett hvordan stemningen var om mannlige ansatte spaserte inn og ut av jentegarderoben og mannlige vaskehjelper vasket der mens garderoben fortsatt var i bruk.

Lenke til kommentar

er de pene?

 

Ikke vaskedamene.

 

Hvilket treningssenter er det?

 

Konfidensielt. Men jeg opplevde det også på Fitness Xpress når jeg bodde i Oslo.

 

Når jeg trener om morgonen er det bare meg og en mann på 83 der :(

 

Trent mye kl. 5 om morgenen og det er utrolig "mange" folk der til å være så tidlig. Forskjellen fra meg og de andre som trener på den tia er vel at de nettopp har stått opp, jeg skal snart legge meg.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Er jeg langt unna hvis jeg sier FF (forkortelse ofc)? Var ihvertfall slik det var på en av sentrene, men det er ganske lenge siden jeg var der sist.

 

Nei er et mer lokalt treningssenter jeg trener på nå, ikke en stor kjede. Derfor jeg ikke gidder å si det. Men som sagt, når jeg trente på Fitness Xpress i Oslo var det akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig hvordan noen afrikanske wannabe "gangstere" bruker ordet neger ofte, men når noen som ikke er afrikanske bruker det så blir dem sinna, selv om det er ment like vennlig som de mener det. Gjelder ikke alle, men det er noen.

Spesielt i USA har jeg merket meg at det er slikt (YouTube).

Ref fra Johan Golden er det ikke nok å ha røtter fra Afrika. Man må være i miljøet eller i det minste kjenne det godt. At en aftonordmann slenger ut yo niggah ble visst ikke veldig godt mottatt.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på dette her med kjønnsdiskriminering og sånt. På treningssenteret jeg trener på, så går de kvinnelige ansatte inn og ut av guttegarderoben, de kvinnelige vaskedamene driver og vasker i guttegarderoben mens det er folk der. Mens på kvinnegarderoben må man bruke kortet sitt for å komme inn i. Hvorfor er det sånn? Skulle gjerne sett hvordan stemningen var om mannlige ansatte spaserte inn og ut av jentegarderoben og mannlige vaskehjelper vasket der mens garderoben fortsatt var i bruk.

Slik er det på gymmet mitt og. Ikke bare vaskedamene, men også daglig leder, selv om hu pleier å banke på først. Dette ble også en stor greie i NHL for et par år siden der en spiller og en ledene mannlig journalist ble slaktet som diskriminerende fordi de mente det var feil at kvinnelige journalister hadde tilgang til garderobene (litt annerledes i USA kontra Europa, med mye intervjuer fra garderobene ect) hvor spillerne gikk rundt (halv)nakne. Det samme eksemplet ble brukt der, der det er utenkelig med menn i kvinnegarderoben. 

 

Likestilling my fucking ass.

Lenke til kommentar

Er så forbanna lei hele likestillingen. Kan den ikke bare dø ut snart, altså ikke selve likestillingen, men det irriterende gnålet året rundt.

 

Lik lønn for likt arbeid er noe jeg er for, men trenger vi å snakke om alt annet også? De fleste som vokser opp i dag har vel ganske likt syn på kjønn. La de gamle grinebiterne dø sakte ut når alderen tar dem.

 

Faens gnål..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...