AllFather Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kom selvsagt opp i norsk muntlig. Meh. Møkkafag. Strøket 2 år på rad nå. Do være i Norje tle ål? I fjol, i ål og neste ål? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kom selvsagt opp i norsk muntlig. Meh.Møkkafag. Strøket 2 år på rad nå. Do være i Norje tle ål?I fjol, i ål og neste ål? Norsk muntlig er et historiefag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ikke relevant! When I make a funny, you better laugh! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Norsk muntlig er et drittfag. Stort pensum i fra 3 år hvor man(jeg ihvertfall) ikke har prioritert det siden det ikke er et avgangsfag. Ganske lite av det som vekket interesse og. Endret 9. juni 2015 av Aleks Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Norskfaget var min store fiende i gjennom grunnskolen og VGS. Minnene sitter fortsatt fra når jeg måtte øve på å lære meg løkkeskrift fremfor å spille fotball. Og gud så mye svada man skulle lære i løpet av ungdomsskolen og VGS. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Løkkeskrift ja lol Så stygt det får en til å skrive senere. Bruker bare små bokstaver nå. Time wasted.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Norsk var ikke så ille. Nynorsk derimot. Jeg klarte å lure/lyve meg unna nynorsken. Sa jeg gikk på morsmålskole etter skoletida og derfor ville jeg ha fritak fra nynorsk, og vips så slapp jeg nynorsk på grunnskolen og videregående. Det har sine fordeler med å være brunost Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ååå, nynorsk er et kremeksempel på noe som virkelig er bortkastet å bruke så mye tid på. Samfunnet må tjene mye på å la elevene gjøre noe mer fornuftig i stedet. Mer matte f.eks. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Muntlig eksamen ferdig og kan si meg ferdig med videregående! Jeeehu Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer. Fra nå av går det bare nedover. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer. Fra nå av går det bare nedover. Kommer helt på hva man gjør det til. Kommer man inn i et bra studiemiljø så kan de tre/fem neste årene bli ditt livs beste. Jeg tror jeg kommer til å savne studielivet når jeg kommer ut i jobb. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Gratulerer. Fra nå av går det bare nedover. Den mest oppmuntrende setningen noensinne. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hahaha, jo takk for oppmuntringen. Jeg som trodde alt skulle bli morsommere nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hoho. Kom hjem på ferie hos ho mor i går kveld. Idag måtte jeg klippe gresset for ho, da ho ikke får gjort det selv. Hadde vokst seg nesten en meter høyt. Med det billigste av det billigste av en elektrisk klipper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Uff, deprimerende å lese om at ferien din har startet. Har fortsatt to eksamener igjen. PM meg addressen din slik at jeg kan sende psykologregninger til deg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Haha! Ganske deprimerende for min del og. Hadde egentlig siste eksamen og ferie for to uker siden, men måtte ta opp en eksamen igår... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Fikk temaet kjønnsroller i norsk muntlig eksamen. jippiiiiii.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Kjøp deg noen pakker med munnspray. Gå inn på rommet hvor de sitter. Sett en foran hver person som sitter der. Si: Jeg er klar for oral eksamen" Trekk ned buksen og vis slangen i all sin prakt. Gå ut etterpå og rett hjem til noe du vet er garantert toppkarakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå