dysfunctional Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Hver gang jeg ser en norsk-pakistaner i tjue-/tredveårene betale med sedler i matbutikken så mistenker jeg dem for å være gjengmedlemmer, i hvertfall at de blir lønnet svart. Rasistiske fordommer? Heheh... Joda. Altså... Hæ? Endret 5. juni 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Du skjønte ikke hva jeg mente, eller er du *sjokkert*? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hver gang jeg ser en norsk-pakistaner i tjue-/tredveårene betale med sedler i matbutikken så mistenker jeg dem for å være gjengmedlemmer, i hvertfall at de blir lønnet svart. Rasistiske fordommer? he he he mn føkk ju dah Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) @Knipsi Det hender av og til, ja. Krølla 50-lapp yo! Endret 5. juni 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gud så påtrengende de røde kors folka som står i Oslo er. Det er tydeligvis viktigere folk i Nepal får mat på bordet enn at jeg får det. Vet, er helt sykt. Jeg: "Nei, jeg har faktisk ikke en krone å bruke på meg selv engang" Dem: "Men du klarer jo å gi 200 kr!" osv "Du kan jo se om du har mindre økonomiske problemer om 2 måneder" fikk jeg beskjed om.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hver gang jeg ser en norsk-pakistaner i tjue-/tredveårene betale med sedler i matbutikken så mistenker jeg dem for å være gjengmedlemmer, i hvertfall at de blir lønnet svart. Rasistiske fordommer?Haha lolwtf Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Betaler du med sedler? Det er bedre å betale i naturalia. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Halve arbeidsdagen min har nå gått med til å saumfare Youtube etter kjenningsmelodier til norske komiserierer fra 90-tallet fordi en fyr på bussen nynnet på introen til "De Syv Søstre". Jeg angrer ikke. "Åh, Billeba..." Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 "Passasjer slått ned for bollespising" Han tok bare seg en bolle. Mange som oppfordrer til slikt om dagen, spesielt i kommentarfelter og forum. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 https://twitter.com/bbcsporf/status/607994035924385792 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Siste eksamen idag. Ferie om 4-5 timer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Blir fort sånn når jobben min innebærer å sitte foran en data Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kom selvsagt opp i norsk muntlig. Meh. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Kom selvsagt opp i norsk muntlig. Meh. Møkkafag. Strøket 2 år på rad nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Lel. Det er da ikke så vanskelig? Hadde sånn litterært program for en liten stund siden og valgte modernismen elns (Presentasjon og samtale slik som ved muntlig eksamen). Gjorde ikke så veldig mye, men endte på en 4 der. Får du riktig tema imorgen så burde det ikke være så altfor vanskelig så lenge du har fulgt med i timene. Modernismen har vi brukt mye tid på, og også litt på realismen og naturalistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå