""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Fett å dra mainstreamkortet fordi noen ikke hyller Norvegia. Drar du mainstreamkortet når folk påpeker at de foretrekker hjemmelaget grovbrød over ræva First Price og Euroshopper kneip au? Endret 5. desember 2014 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har lyst å bytte avatar på forumet. Grrrr Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Pst, dyrerere med omelett. Må jo ha ost på, svindyrt! Apropos ost så er Norvegia-osten noe av det beste som finnes. Faen ass, er ikke lett å lage mat selv. Norvegia ? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Du skal absolutt få lov til å foretrekke andre oster over Norvegia. At du mener at den er smakløs kjenner jeg meg ikke igjen i. Nå har jeg ikke smakt Port Salut selv, så kan godt stemme at den er god(liker selv generelt ikke franske oster) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg er veldig glad i ost, kanskje en del over gjennomsnittet. Som påleggsost så syns jeg Norvergia og Synnøve Finden blir for mild. Liker Jarlsberg mye bedre, Edamer er min juleost. Port Salut eller ridder ost er kanskje det beste Tine produserer og jeg anbefaler det sterkt. I mat derimot kan det meste brukes, men et hint av noe blått er veldig godt! Ost, elsker ost.. Og, og BACON! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det er trist at det kun er igjen 2 episoder av While Collar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Ever? Edit: såg det nå. Hmmm... Derfor det gikk så fort. Endret 5. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aiaiai, halvannen måned ferie og siste eksamen gikk overraskende bra, no fortjener eg juleøl og damer! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor så lang ferie? Gratulerer! Feir med måte... Nei, flatfylla next! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Juleøl klarer du sikkert å få til med en fake leg, men damer tror eg du kan glemme.... Med mindre du er stinn på gryn? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Lang juleferie på universitetet vettu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvilken pysegutt er det? Er du ny på internett? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Tja. Ikke for meg Høgskole riktignok, men likevel. Fra 18.des til 5 januar. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ja, har en kompis som ikke er ferdig på høyskolen før 19 eller 20. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvilken pysegutt er det? Er du ny på internett? Det har vel med interesse å gjøre. Men han her kjente eg ikke igjen gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Lang juleferie på universitetet vettu Dette er da helt avhengig av når siste eksamen er. Så det er ikke noe regel at man har lenger juleferie på uni... Endret 5. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg hadde mikro-eksamen i dag: Seriøst akkurat sånn det var. Endret 5. desember 2014 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Haha. Den der var det noen i klassen til kona som laget! I forbindelse med mikro på uni Stavanger! Endret 5. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvilken pysegutt er det? Er du ny på internett? Det har vel med interesse å gjøre. Men han her kjente eg ikke igjen gitt. Buck Angel. Mmmmmmmmh. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde mikro-eksamen i dag: VIDEO Seriøst akkurat sånn det var. Hvor går du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå