Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.

You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05?

 

 

Klarte aldri å legge det vekk, har ikke sovet på nærmere 30 timer. Nå må jeg bare snu tilbake og vente til kvelden med å sove. The Blacklist har skylda.

 

Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg :p 

Kanskje fordi det startet litt tregt?

Hvilken sesong har du kommet til? Så ferdig første sesong i mai ifjor, men klarte aldri å starte på sesong 2. Starten var altfor rolig iforhold til hvordan slutten av sesong 1 var. Har tenkt å begynne å se igjen om noen uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.

You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05?

Klarte aldri å legge det vekk, har ikke sovet på nærmere 30 timer. Nå må jeg bare snu tilbake og vente til kvelden med å sove. The Blacklist har skylda.

Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg :p

Kanskje fordi det startet litt tregt?

Hvilken sesong har du kommet til? Så ferdig første sesong i mai ifjor, men klarte aldri å starte på sesong 2. Starten var altfor rolig iforhold til hvordan slutten av sesong 1 var. Har tenkt å begynne å se igjen om noen uker.

 

Starta på lørdag og er nå i siste halvdel av sesong to... :p

Lenke til kommentar

Var det ikke du som klagde over at han/hun får for mye oppmerksomhet? Det er litt hyklerisk å klage over hva avisene skriver om, om man klikker seg inn på tullesakene. Om jeg ikke tar feil så er VG Netts mest leste artikkel om at Aksel Hennie og Tone Damli gikk fra hverandre. Sørgelig for menneskeheten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...