Mr. President™ Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05? Klarte aldri å legge det vekk, har ikke sovet på nærmere 30 timer. Nå må jeg bare snu tilbake og vente til kvelden med å sove. The Blacklist har skylda. Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg Kanskje fordi det startet litt tregt? Hvilken sesong har du kommet til? Så ferdig første sesong i mai ifjor, men klarte aldri å starte på sesong 2. Starten var altfor rolig iforhold til hvordan slutten av sesong 1 var. Har tenkt å begynne å se igjen om noen uker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg Kanskje fordi det startet litt tregt? Den franske eller engelske? Den franske var glimrende i hvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05? Klarte aldri å legge det vekk, har ikke sovet på nærmere 30 timer. Nå må jeg bare snu tilbake og vente til kvelden med å sove. The Blacklist har skylda. Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg Kanskje fordi det startet litt tregt? Hvilken sesong har du kommet til? Så ferdig første sesong i mai ifjor, men klarte aldri å starte på sesong 2. Starten var altfor rolig iforhold til hvordan slutten av sesong 1 var. Har tenkt å begynne å se igjen om noen uker. Starta på lørdag og er nå i siste halvdel av sesong to... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Begynner å spy av nyhetsmedia for tiden. Først er det hun med den feite ræva som blir kjent fordi hun smattet på en penis foran kamera, og nå er det en av de som blir kjent fordi han kappa av sin og kler seg i drag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Da leser du feile aviser, vg og dagbladet er en skam innen journalistikk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg leser alt av nettaviser når jeg har tid mellom daskingen på tastaturet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Adressa ftw!!!!!!111111 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Har begynt å se på The Returned. Situasjonen er ikke like kritisk for meg Kanskje fordi det startet litt tregt? Den franske eller engelske? Den franske var glimrende i hvertfall. Visste ikke at det fantes en fransk en Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Begynner å spy av nyhetsmedia for tiden. Først er det hun med den feite ræva som blir kjent fordi hun smattet på en penis foran kamera, og nå er det en av de som blir kjent fordi han kappa av sin og kler seg i drag. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Skolen har lagt ut timeplanen for neste semester. Ser ut som jeg går et deilig semster i møte, med fri hver fredag Dessverre kolliderer også forelesning i to av fagene jeg har valgt, så da må jeg prioritere det ene faget. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Var det ikke du som klagde over at han/hun får for mye oppmerksomhet? Det er litt hyklerisk å klage over hva avisene skriver om, om man klikker seg inn på tullesakene. Om jeg ikke tar feil så er VG Netts mest leste artikkel om at Aksel Hennie og Tone Damli gikk fra hverandre. Sørgelig for menneskeheten. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Folkeopplysning: Trenger ikke å klikke seg inn på sakene. Når man går på en nyhetsside er forsiden en fin indeks som viser alle "nyhetene" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gud så påtrengende de røde kors folka som står i Oslo er. Det er tydeligvis viktigere folk i Nepal får mat på bordet enn at jeg får det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Eksamen i dag gikk til helvete. Det skal sørges og deppes alene i kveld med 6-pakning. Det blir å eie. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Trekningen til muntlig eksamen i dag gikk som forventa. Ble Fysikk 2 muntlig-praktisk. Det kan gå begge veier. Svært usikker på hvor jeg ligger på den praktiske delen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prøv kjernefysisk fusjon på den praktiske delen. Burde holde til minst C, mener jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gud så påtrengende de røde kors folka som står i Oslo er. Det er tydeligvis viktigere folk i Nepal får mat på bordet enn at jeg får det. Vet, er helt sykt. Jeg: "Nei, jeg har faktisk ikke en krone å bruke på meg selv engang" Dem: "Men du klarer jo å gi 200 kr!" osv Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Røde Kors sine selgere er helt grusomme, ja. Hver eneste selger jeg har møtt på (i Trondheim) har vært irriterende, pågående og prøvd å gi meg dårlig samvittighet da jeg ikke ønsket å gi bort penger. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hver gang jeg ser en norsk-pakistaner i tjue-/tredveårene betale med sedler i matbutikken så mistenker jeg dem for å være gjengmedlemmer, i hvertfall at de blir lønnet svart. Rasistiske fordommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå