Espp Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Det er normale folk som synger / lager musikk. Skjønne ikke hva som får folk til å oppføre seg sånn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hadde vært smått gøy om trikken hadde kommet 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg leste at det var noen som hadde kastet seg på panseret av bilen mens den var i fart. Folk må virkelig roe seg ned. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Stusser på kødden som tok opp bagasjedøra. Hva er det han tenker på?! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Han tenker på det han har lært av journalister og paparazzier. Bare se på de voksne som er kameramenn og journalister, løper etter og filmer inn gjennom døra som om de ikke har peiling på hva privatliv er. Hva skulle dem se? Bakhodene til Z og Beyonce? Ansiktene er overalt på nettet. Det er ikke noe hellig med dem elns. Og dama har jo mer enn bare ansikt på nettet... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Lenk hele gjengen sammen og kast de på Oslofjorden. Slike folk trenger ikke samfunnet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Eksamen norsk hovedmål i dag. Sitter egentlig med litt blandede følelser, men skal bli godt å bli ferdig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Sånn døgnrytme som det her er jo det beste i eksamensperioden. Slipper unna alt sosialt, kan konsentrere seg i ro og mak om natta, slipper å forsove seg til eksamen osv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg våkna klokka 0100.. Har hatt influensa og la meg for å se film klokken 1700, husker ikke mye av den filmen.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 1. juni! Offisielt sommer! Mayweather running so fast he hit Juneweather. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme. Supergirl? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Så heldige! Det snør ikke der borte! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Snø, Gamle-Erik sin flass. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05? Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Har ila eksamenstiden klart å snu døgnet med et døgn... For en uke så la jeg meg åtte-ni om morgenen, nå våkner jeg halv-fem fem. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Begynte på en ny serie. Dårlig idé med tanke på eksamen og døgnrytme.You and me both. Hva er det som var så interessant at du ikke klarte å legge det vekk før klokka 05? Klarte aldri å legge det vekk, har ikke sovet på nærmere 30 timer. Nå må jeg bare snu tilbake og vente til kvelden med å sove. The Blacklist har skylda. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Uff... eksamener. Jeg skal ha skriftlig eksamen i fagbrevet på fredag. Uhyret viktig for meg å bestå da jeg desperat vil vekk fra min nåværende jobb. Har vært nervøs og grubla meg i nesten to uker nå, det føles verre enn den gangen jeg skulle ta bilteorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå