Stimann Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 MGP er så utdatert og lame at jeg heller ville sett erotisk film-maraton med mine foreldre i en stappa kinosal. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hehe. Jeg kan ikke tegnspråk, men syns konseptet er morsomt. I tillegg er jo tolkene så engasjerte og prøver å leve seg veldig inn. Summen blir veldig underholdende. Om det er dårlig tegnspråk kan ikke jeg svare på, men jeg tror på deg om du sier det. Jeg synes at det er positivt de gjennomfører det, synliggjør av tegnspråk. Men det får da være med måte, mye av innholdene har blitt borte siden de har valgt å lage egen tolking av det ved å lage "en slags egen poesi" av tekstene. Ergo forkorter de sangene og gjør en friere oversetting. Men når jeg tenker meg om, antar jeg at du skjønner ikke eneste kvekk av hva jeg prøver å si Men for all del det er flott at du koset deg med det, det er hyggelig å høre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg kan ikke et kvekk tegnspråk, nei. Men jeg skjønner jo hva du mener, med at de forkorter og tolker tekstene selv. Det er kanskje en nødvendighet for at de skal klare å fremføre med innlevelsen de gjør? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det finnes utallige eksempler på andre løsninger å gjøre det på Svensk melodi grand prix klarte det helt fint, perfekt gjennomføring. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Eurovision er en konkurranse i å grense til flest mulig land. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Både Norge og Sverige har vunnet så det argumentet faller sammen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Melodi grand prix er vel bare julaften for homofile og østblokkland 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Merkelig det der, virker som absolutt alle homofile liker MGP, selv de mer maskuline. Kanskje det er en gul greie for identiten som homofil, for jeg nekter å tro at så mange setter pris på den forjævelige musikken. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Er noen få homofile - som meg - som ikke liker MGP, faktisk. Jeg hater MGP, det er absolutt det verste på planeten og vel så det, får bare så lyst til å klore ut øyeballene mine og presse de inn igjen feil vei når jeg ser noe som helst MGP relatert. MGP er like kjedelig som å se på Chelsea spille fotball. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hehe, enda godt det finnes unntak. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Underholdningen og nivået på musikken kan diskuteres, ESC vil alltid være et styr som appellerer til visse mennesker. Jeg er ingen stor fan, men har pleid å ha det på i bakgrunnen. Det beste med ESC er jo at det er en stor vennskapelig greie som Europa (og Australia) gjør sammen, uten at det har noe med sport å gjøre. En svær folkefest. Building bridges, som slagordet så fint var i år. Og det er i prinsippet utelukkende positivt! Likte at Italia med en veldig teknisk god - og fin - sang kom høyt opp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Så lenge Norge fortsetter å sende ballader vinner vi ikke. Det er i grunnen helt greit. Folkefesten ESC har vel blitt mer og mer et pengesluk for vinnerne. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg syns MGP er koselig. Kan være fordi vi alltid har brukt å samles hos min mor og spise god mat og hatt det koselig under showet. Vi ler, vi blir overrasket og vi lager zZzzZZz-lyder. MGP har alt.Kvaliteten har jo gått alvorlig opp de siste årene. Noen av sangene som blir framført er høy høy klasse, mens noe av det svakeste enda er helt ok. Det er ikke slik det var for noen år siden hvor nivået var lavt. Året i år imponerte meg iallfall.Hadde det ikke vært for "tradisjonen" vi har hos mamma ville jeg nok ikke sett på programmet, men jeg syns iallfall at det er koselig. Jeg liker godt selskap, jeg liker god mat og jeg liker musikk - midt i blinken for meg da Endret 24. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det er år og dag siden musikken betydde noe i MGP. Nå er det kun show og landegrenser som teller. Hun/han tvekjønnede med skjegg som vant i fjor summerer opp hele essensen i MGP. Neste år bør vi sende en blind shemale-dverg som har en dansetrupp bestående av bare evenukker. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Gikk vel ikke så bra med de funksjonshemmede finnene? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Fikk med meg at de ble stemt ut i semifinalen. Jeg ser ikke semifinalene og jeg ser heller ikke når vi stemmer fram vår egen artist. Jeg ser kun finalen, hos mamma!/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Gikk vel ikke så bra med de funksjonshemmede finnene? Og godt er det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det går vel ikke an å ha et nummer med bare 7 siffer i Norge? Noen som har peiling på hvilket land som har +4 eller eventuelt +474? Finner ikke mye på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå