Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Jeg kan ikke tegnspråk, men syns konseptet er morsomt. I tillegg er jo tolkene så engasjerte og prøver å leve seg veldig inn. Summen blir veldig underholdende. Om det er dårlig tegnspråk kan ikke jeg svare på, men jeg tror på deg om du sier det. :)

 

 

Jeg synes at det er positivt de gjennomfører det, synliggjør av tegnspråk. Men det får da være med måte, mye av innholdene har blitt borte siden de har valgt å lage egen tolking av det ved å lage "en slags egen poesi" av tekstene. Ergo forkorter de sangene og gjør en friere oversetting.

 

Men når jeg tenker meg om, antar jeg at du skjønner ikke eneste kvekk av hva jeg prøver å si :p Men for all del det er flott at du koset deg med det, det er hyggelig å høre.

Lenke til kommentar

Underholdningen og nivået på musikken kan diskuteres, ESC vil alltid være et styr som appellerer til visse mennesker. Jeg er ingen stor fan, men har pleid å ha det på i bakgrunnen. Det beste med ESC er jo at det er en stor vennskapelig greie som Europa (og Australia) gjør sammen, uten at det har noe med sport å gjøre. En svær folkefest. Building bridges, som slagordet så fint var i år. Og det er i prinsippet utelukkende positivt!

 

Likte at Italia med en veldig teknisk god - og fin - sang kom høyt opp :)

Lenke til kommentar

Jeg syns MGP er koselig. Kan være fordi vi alltid har brukt å samles hos min mor og spise god mat og hatt det koselig under showet. Vi ler, vi blir overrasket og vi lager zZzzZZz-lyder. MGP har alt.

Kvaliteten har jo gått alvorlig opp de siste årene. Noen av sangene som blir framført er høy høy klasse, mens noe av det svakeste enda er helt ok. Det er ikke slik det var for noen år siden hvor nivået var lavt. Året i år imponerte meg iallfall.

Hadde det ikke vært for "tradisjonen" vi har hos mamma ville jeg nok ikke sett på programmet, men jeg syns iallfall at det er koselig. Jeg liker godt selskap, jeg liker god mat og jeg liker musikk - midt i blinken for meg da :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...