Stimann Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 *snip* Hadde vært moro å sett toppidrettsutøvere prøve på det. Måtte blitt i regi av EA, Adidas eller noe. Tenk om dette hadde vært froskeperspektiv Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Haha! Det hadde faktisk vært digg å prøve ut! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg får ikke lastet ned Popcorn Time til min LG-pad. Jeg har huket av så jeg kan laste ned utenfor Google Store, og lastet ned via linken for android på popcorntime.se, men nedlastningen blir stående på 0% til den mislykkes. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Last ned til PC først så overfører du til LGen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ja jøss...Tryvann here I come... -.- Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Tidkrevende og viktig journalistikk, vet dere! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ja jøss...Tryvann here I come... -.- Hvorfor det? Med VG sin dekning vil det føles som Tryvann hjemme i din egen stue! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ja, sant det. Eg kan jo kose meg her eg sitter og få hele Tryvann trøkt nedover huet på meg. Ahhh..HERLIG!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Synd ikke VG kan tilby den ultimate virtuelle Tryvann-stemningen hjemme; tom konto, regnvær, halvmeter søle og voldtekt. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 En av tidenes kuleste låter og videoer. Terningkast SEX! SEX! SEX! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Har dere hørt det seneste albumet til D'Angelo a? Deilige greier. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Svarer her for å unngå for mye OT i PL-tråden: Sikkert en arbeidsdag som kommer mellom en fri (rød)dag og en helg..Oki, det skjønner eg. Men fri? Man har da fri uansett inneklemt eller ei? Det er egentlig ikke noe spesielt med dagen idag, men igår var det Kristi Himmelfartsdag og imorgen er det helg, fredagen blir dermed "inneklemt". Egentlig veldig meningsløst med inneklemt dag (ikke overalt at det er fri), og de færreste bryr seg eller vet noe om Kristi Himmelfartsdag, men jeg tar alle fridagene jeg kan få Blir ikke overrasket hvis inneklemte dager blir avskaffet innen noen få år. Endret 15. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Avskaffet? Det er opp til sjefen om du må jobbe på en inneklemt dag eller ikke. Det er vel ingenting i noen lover som gir folk rett til fri på inneklemte dager Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke offisielt nei, men i skolene er det slikt for elever og lærere. Mange som dermed tar seg fri fra jobb slik at de kan være med de minste barna hjemme. Blitt en tradisjon. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg var på jobb i dag. Null stress. Ganske digg faktisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Penga rullet inn idag? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg har vel en del medstudenter her som bryr seg fint lite om det er helligdag eller en vanlig dag, chillern på skolen 24/7 ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå