Kammizez Skrevet 29. april 2015 Rapporter Del Skrevet 29. april 2015 Så hvordan finner man egentlig sitt eget fotballnivå? Planer om å begynne opp igjen etter noen år med fravær, men aner jo virkelig ikke hvor høyt man skal satse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. april 2015 Rapporter Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Alt starter på løkka Ta deg en tur til fotballbanen og spill med andre som er rundt din alder. Endret 29. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2015 Rapporter Del Skrevet 29. april 2015 Kondisjon er også en viktig faktor. Om du er litt rusten, kan du veie det opp med å jobbe som en hest. Løpe opp og ned bana. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 29. april 2015 Rapporter Del Skrevet 29. april 2015 Noen som vet om det er mulig å slå av epost-varsling på innleggene mine? Veldig irriterende å få 20 nye email fordi det kommer nye kommentarer etter at jeg har skrevet. Kontrollpanel -> Varslinginnstillinger Takker Nå slipper mobilen min å vibrere hemningsløst hvert femte minutt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2015 Rapporter Del Skrevet 30. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=TRivjln2GHQ Hill Harald! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2015 Stå opp klokken 05.00 for å se boksekamp eller ikke? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Hvorfor i det hele tatt sove? Jeg la meg klokka 7 idag tidlig så jeg sto ikke opp før klokka 16 Holder meg dermed fint våken til og gjennom hele kampen Her er forresten tråden for den kampen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1663385 Endret 2. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 Kan ikke legge meg nå i fare for å ødelegge døgnrytmen. Ikke spesielt trøtt ennå så jeg holder det nok gående til ikveld. Blir sikkert nærmere 9 timer med søvn da Blir noen timer med gaming nå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 Ikke faen. Nattinatt! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Ikke faen. Nattinatt! Du skulle lagt deg sent dagen før og stått opp klokka 16 igår som meg Endret 3. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 God morgen navere, eller hva faen som gjør at dere kan sove hele dagen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 God morgen navere, eller hva faen som gjør at dere kan sove hele dagen! Helg? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 Ikke faen. Nattinatt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 God morgen navere, eller hva faen som gjør at dere kan sove hele dagen! Sikkert fordi det er Søndag.. og bare innrøm det, hadde det ikke vært for at du måtte tisse så hadde du sovet enda du også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 Det er vel ikke mulig å snu døgnrytmen så fort at man legger seg ni på morgenen i helgen, og står opp sju på hverdagene? Det er drøøøyt. Og ja, jeg hadde sovet tre-fire timer til hadde det ikke vært eksamenstid! Men sjeldent jeg legger meg så seint som de gutta over her. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2015 Gjorde det på freda og lørdag. Men det er vel fint mulig å gjøre det? Ihvertfall for 1 dag. Legger man seg 09 og står opp 16 eller 17, så vil jeg nok tro at du vil slite med å legge deg 7-8 timer senere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Det er svært sjeldent jeg står opp fordi jeg må pisse, men jeg står opp relativt tidlig uansett. Får litt mer ut av dagene om jeg står opp 08:00 eller før, kontra det å stå opp 12-14:00. Er bare deilig å stå opp tidlig, lage kaffe og nyte en to-tre nydelige kopper kaffe til en god film/serie, et parti sjakk eller to, eller bare litt god musikk. Utrolig deilig. Mmmmmmmh. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Kaffe ass. Kaffe! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Ting menneskeheten har skapt som aldri var ment å bli løst: - Minotaurens labyrint - Enigmamaskinen - Den gnotiske knute - Reiseregninger - Formatering i Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå