blured Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Garantert ingen jeg kjenner som vet hvem han er... (spilte sverdduden i Kill Bill, er vel det nærmeste jeg kommer å vite hvem han et etter å ha søkt han opp, haha). 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Verdens tøffeste mann etter Giroud. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg drikker eplejuice. De hadde ikke "Sunniva Premium: Eplejuice med epler fra Syd-Tyrol", så det ble Sunniva sin eplejuice med epler frå Hardanger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 I følge Google bildesøk, er dette den tøffeste mannen i verden: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Var det imponerende? Han falt jo bare på rompa. Jeg har 0 forhold til basket. Altså, jeg ser jo at han finter han ut, så han faller. Men hva kan man sammenligne det med? En overstegsfinte? En rainbow flick over 3 motspillere? Endret 5. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg kommer ikke over hvor morsom denne videoen er: https://www.youtube.com/watch?v=Hrog3eAo9ks Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Var det imponerende? Han falt jo bare på rompa. Jeg har 0 forhold til basket. Altså, jeg ser jo at han finter han ut, så han faller. Men hva kan man sammenligne det med? En overstegsfinte? En rainbow flick over 3 motspillere? Ja, jeg synes dét. Er sjeldent en forsvarer blir så eid og latterliggjort. I tillegg nailer han 3-poengern. Du kan sammenligne det med dette for eksempel: --- Hva skal man lage seg til frokost da mon tro? Noen tips? Endret 5. desember 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Haha! Lag den en enkel omelett med det du måtte ha av kjøtt og grønnsaker. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Omelett er godt det, men orker ikke å vise så mye innsats. Mulig jeg slenger en grandis i ovnen. Pizzabakeren åpner ikke før klokken ett heller... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Grandis til frokost? Luksus, da Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Pst, dyrerere med omelett. Må jo ha ost på, svindyrt! Apropos ost så er Norvegia-osten noe av det beste som finnes. Faen ass, er ikke lett å lage mat selv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Så noen skiver ost er dyrere enn Grandis? Neppe Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Apropos ost så er Norvegia-osten noe av det beste som finnes. Faen ass, er ikke lett å lage mat selv. Ja, smakløs, kjedelig ost er jaggu meg noe av det beste som finnes. Mmmmmh. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Spiser selv havregryn med jordbær til frokost. Bare slenger den inn i mikroen i 3 min så har jeg god og varm frokost. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 I dag skal jeg ta frokosten på jobb. Mye enklere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Apropos ost så er Norvegia-osten noe av det beste som finnes. Faen ass, er ikke lett å lage mat selv. Ja, smakløs, kjedelig ost er jaggu meg noe av det beste som finnes. Mmmmmh. Wannabe elite fyr? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Nei, jeg er bare negativ til relativt dyr og smakløs mat. Dra til Sverige og kjøp Port Salut eller noe til en OK pris. Er ikke noe dyrere enn Norveiga, og femtifem ganger bedre. Endret 5. desember 2014 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Norvegia er vel for mainstream. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Du er vel en av de få jeg kjenner igjen på avateren Knewt (sammen med TWFA og Gandalfavatarene hans). (Latias har vel også hatt den samme i ganske mange år). Han blir med meg til graven med mindre han signerer for Liverpool, Arsenal eller City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå