Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 http://bit.ly/1akTGwk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Haha Neppe. Tenkte å ta kjentmannsprøven og kjøre drosje i ferier i stedet. Ellers får jeg nok jobbe noe her og der på stedet jeg er nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Tydeligvis er det heteste tipset på jobbsøkermarkedet at du på CV-en din for all del ikke må ha Times New Roman som font fordi det er sååååå gammeldags, i dag bruker aaaaalle Arial. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Men hvor mange bruker bold Comic Sans på CVen? Viktig å skille seg ut Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Vise at man har evnen til å spre glede! Eventuelt Curlz, viktig å variere. Endret 9. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Kjemilæreren min påstår at Comic Sans er en tullefont og vi får "ikke godkjent" bare ved å bruke den på en kjemirapport Kan hende han er sær, men ville ikke brukt den fonten på CVn jeg i vertfall! Endret 9. april 2015 av Myra- Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Fonter på CV ? Er ikke det pes da? Da må du jo kjøpe en helt ny skrivemaskin... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Læreren din har helt rett. Får stadig vekk mail fra ei på jobb som KUN bruker Comic Sans, i tillegg til blå/gul farge på skriften. Why. Endret 9. april 2015 av Muffinss Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Lærerens mening er totalt irrelevant. Han skal ikke rette prøver og innleveringer basert på hvilken font forfatter har brukt, men basert på om innholdet oppfyller kompetansemålene. Comic Sans er fortsatt mye bedre enn det mange presterer å skrive med penn. Eneste grunnen til at man ikke gjør det samme for håndskrivning er at man ellers ikke ville ha hatt mange leger Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Læreren din har helt rett. Får stadig vekk mail fra ei på jobb som KUN bruker Comic Sans, i tillegg til blå/gul farge på skriften. Why. Hvor jobber hun? Clown College? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Skulle vel nesten tro det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Arial er tingen....tror jeg. Har hørt at det er lettere å lese for de med skrivevansker. Selv liker jeg kanskje best times new roman Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Skriver mye på jobb (dokumenter) og blander egentlig en del mellom calibri, new times roman og arial. Er det dagen derpå skriver jeg gjerne med "chiller", bare for å uttrykke hva jeg føler. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Huskeregel dersom du skal ha kontakt med det offentlige; Mandag: Ikke kontakt, helgen henger ennå igjen. Tirsdag: Ikke kontakt, altfor opptatt og må ta igjen det tapte fra mandag. Onsdag: Ikke kontakt 08-10 (for tidlig), 11-13 (lunsj) eller 14-16 (for nært slutten av dagen). 10-11 og 13-14 KONTAKT! Torsdag: For nært fredag, alt på halvmaskin Fredag: Haha, fuck you, peasant, det er helg. 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) FU! , ( jeg er nå blitt offentlig ansatt ) Endret 10. april 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Trodde det var derfor du gikk over til det offentlige, for å ta fatt på pensjonistlivet litt tidligere. Endret 10. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hektisk arbeidsdag med gode kollegaer og konstant utfordring av topplokket ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Oljeskift, luftfilterskift og servooljeskift færdi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå