Patrick123 Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor skal media på død og liv røpe alle aprilspøkene nærmest klokken 06 om morgenen? Og så er de attpåtil frekke nok til å spørre "Har du latt deg lure"? Nei, jeg har ikke latt meg lure. Mest fordi den første nyhetssaken jeg så var en oversikt over samtlige mediers aprilspøker! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Enig. Det burde komme etter 18.00 i kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Oh please, klokken 06 er langt ut på dagen. You snooze , you loose! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Hah! Du har ikke ferie! Skal nyte alle mine før jeg ender opp som deg Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Gamlefar og lillegutt. Fint at vi har brukere i alle aldre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Du må ikke sove bort ungdommen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Joda. Har jo faktisk tid til det. Men det blir nok andre boller neste år :/ Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 1. april 2015 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Hvordan det? Videregående har jo de samme feriene som grunnskolen. 10 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Hvorfor skal media på død og liv røpe alle aprilspøkene nærmest klokken 06 om morgenen? Og så er de attpåtil frekke nok til å spørre "Har du latt deg lure"? Nei, jeg har ikke latt meg lure. Mest fordi den første nyhetssaken jeg så var en oversikt over samtlige mediers aprilspøker! Hvorfor leser du i gjennom oversiktene om du ikke vil at de skal avsløres? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 De fleste spøkene er så langt uti natten at jeg ikke går på de engang. Eller så er det bare jeg som er ekstremt skeptisk iløpet av hele denne dagen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 "Morten Berre blir assistenttrener i LSK", meldt av Klanen, er vel et eksempel på det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Jeg er vel også ganske skeptisk, men generelt sett er det vel liten grunn. Som Knipsen sier, ofte er de for "far out" til at du i det hele tatt begynner å ta de seriøst. "Erkebiskop står fram som ateist" "Klausul funnet i unionsoppløsningsavtalen; Norge er igjen under Sverige" "Oljefondet brukt til å kjøpe Hellas" Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Gikk nesten i fella på P4 i dag. Pga. det jeg driver med på jobb måtte jeg høre innslaget tre ganger før jeg fikk med meg helheten, men var en liten stund hvor jeg følte meg veldig smart Oh, the irony...... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Hvordan det? Videregående har jo de samme feriene som grunnskolen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Ville du ha førstegangstjeneste? Var motivert for å tjenestegjøre ja. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Kjekt med fri. Il Divo på hifien, skål full av nypillede reker og en god bok Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Etter å ha skaffet Age of Empires 2 for en hundrings (nostalgi, yay!) har jeg endelig funnet mening i påsken. Selv om jeg hadde glemt hvor lett CPU'en korsfestet meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Litt vemodig at Hundepatruljen er ferdig. Håper på ny sesong med de samme folka, men det er vel ikke så sannsynlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Sjæl. Så håper jeg de klipper vekk alt som har med trening / eksaminasjon / veterinærbesøk og annet tull som er forferdelig kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå