IcedInsanity Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Rart det er krig i verden? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 I guds navn da. Et det galt også?. Folkeskikk, på samme måte som man ikke går med hodeplagg eller solbriller innendørs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 På jobb kastes de ut av spisesalen om de ikke tar av seg caps/lue når de kommer inn til mat. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Noen ganger er de eldste de aller mest barnslige ser jeg! Snakk om å henge seg opp i småting. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Folkeskikk, på samme måte som man ikke går med hodeplagg eller solbriller innendørs. Sånn rent psykologisk: Forstår du hvorfor du blir provosert av det? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Hva med kjøpesenter som har treningssenter, lov å gå med joggeklær der eller? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Folkeskikk, på samme måte som man ikke går med hodeplagg eller solbriller innendørs. Sånn rent psykologisk: Forstår du hvorfor du blir provosert av det? Det er bare grusomt trailortrash, visuell forsøpling Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Nå er ikke solbriller eller lue innendørs noe som vanligvis assosieres med trailer trash-estetikk uansett, men det var forsåvidt ikke det jeg spurte om heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Folkeskikk, på samme måte som man ikke går med hodeplagg eller solbriller innendørs. Sånn rent psykologisk: Forstår du hvorfor du blir provosert av det? Det er bare grusomt trailortrash, visuell forsøpling Må være trist å ha et slikt depressivt syn, bra de fleste ikke bryr seg. Skal begynne å gå med onepiece i offentligheten i håp om at jeg møter på deg en dag. Endret 29. mars 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 På jobb kastes de ut av spisesalen om de ikke tar av seg caps/lue når de kommer inn til mat. Jobber du på barneskole eller? Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) I fjor sommer så jeg folk ikledd shorts på kjøpesenter. Folk altså, eier faen meg ikke folkeskikk. Endret 29. mars 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Veest av alt er de som går rundt med hodet hevet i dress. Hva faen tror de at de er? De skal faen ikke tro de er noe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Personlig har jeg stor respekt for folk som går med joggebukse i Oslo. Endret 29. mars 2015 av Emils. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Flere enn meg som jobber i påsken? Ganske ensomt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Jobber på skolen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Fridagene i påsken er noe dritt. Jeg vil jobbe hver dag, ikke bli sinket av de som skal ha fri hele jævla påsken. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Fri i påsken er for hippier og NAVere. Jeg sitter pent på kontoret mitt mens jeg teller ned til at jeg slutter og går over i ny jobb over påske. Prøver å gjøre minst mulig arbeid på mest mulig tid. Og det lille arbeidet er stort sett manualer som jeg må lage da jeg er siste igjen som kan enkelte systemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå