Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

SAS Loungen i København til 210,- er å anbefale. Spesielt når betalingsterminalen svikter å den ordglade SAS-resepsjonisten må slipp oss gratis inn. Tiden går plutselig mye fortere når god sitteplass, mat og internett er tilgjengelig. Fremdeles noen timer til SK935 tar av retning San Francisco. Helt greit for min del, kaffen er god. Første klasse bør leve opp til forventningene. ID-biletter er en fin ting.

 

Ønske alle en god påske :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en by Oslo er! Litt snø og hele byen stopper opp. Jalla ruter som ikke kjører buss heller.

Er lite som kan gjøres med at 50 cm snø blokkerer sporvekslene på tbanelinjene, at politiet mener at det er uforsvarlig å kjøre buss i Oslo når det er snø - men det er kanskje Ruter sin feil at bussene ikke har ordentlige vinterdekk, at brøytebilene sitter fast i trafikken pga kø som igjen har oppstått fordi ingen har brøytet veien (store snømengder på kort tid), trikken sitter fast i trafikken (ikke at de hadde fungert bra uten noe trafikk).

Uansett, greit nok at det står mye om det i media slik at folk blir informert, men noen ganger ser det ut som om folk har glemt at det er Norge de bor i og ikke en Middelhavsøy.

 

Synes at det er rart at Ruter bruker såkalte helårsdekk hvis de ikke takler norsk vintervær engang...

Lenke til kommentar

Treeren er langt fra så dårlig som folk flest skal ha det til. Kul nok, men den lider litt av at den blit for camp og ikke helt passer inn i Terminator-universet. Skifter du navn på den så har du plutselig noe langt flere ville satt pris på. Jeg synes også fireren er helt OK. Kurant underholdning.

 

Men de to første er ballebarske, med den første som en favoritt. Suveren film. For staute menn kun!

Lenke til kommentar

Nope, har ikke sett den. Er generelt veldig dårlig på å sjekke ut filmer av nyere dato. Ting tar som regel veldig lang tid, med mindre det er snakk om filmer i litt mer spesifike sjangere som f.eks neo-giallos og den typen ting. Det sjekker jeg ut så fort det er tilgjengelig, men alt annet tar tid. I tillegg er jeg til tider ekstremt ensporig om jeg får et skikkelig kick på noe, og da ender jeg opp med å nesten bare se en type film i en lengre periode. Har vel sett en 63 filmer siden februar, og 55 er martial arts-relaterte (kung fu/wuxia/ninja) på en eller annen måte. Men jeg skal nok få sett Kingsman: The Secret Service en eller annen gang. Har trua på god underholdning, om ikke et mesterverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...