Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Bor et lite stykke utenfor trondheim, men jeg har ingen problemer med den kollektive transporten. Etter 10-11 eller noe sånt går bussen kun to ganger i timen, men det har jeg overhodet ingen problemer med. Funker fint. Er en 20 minutters gåtur til E6 hvor jeg kan hoppe på bussen nå og da, og en 30 minutters gåtur til sentrum hvis jeg vil kjøre tog. Null stress. Bussen her er for det meste relativt presis au.

bor selv 30 min fra Trondheim, og de bussene som er i området er busser fra/til Trondheim. Forstår busselskapene godt, da de få bussene som går til boligfeltet jeg bor i, er som regel helt tomme. Savner å bo i England hvor det gikk buss hvert femte minutt overalt. 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

En jeg kjenner påstår at han har spart store summer på å snike her i Oslo. På tre år har han bare blitt tatt fem ganger (slapp unna med en advarsel den ene gangen). Hyppigere kontroller er kanskje veien å gå?

Tviler ikke. Tror jeg har opplevd 3 kontroller i Oslo i hele mitt liv..

Tar tbanen daglig to ganger og har bare opplevd kontroll 1 gang så langt denne måneden. Og det er etter at Ruter sa at det skulle være hyppigere kontroller.

Før det i januar og før det i mai/juni 2014 elns.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner påstår at han har spart store summer på å snike her i Oslo. På tre år har han bare blitt tatt fem ganger (slapp unna med en advarsel den ene gangen). Hyppigere kontroller er kanskje veien å gå?

Regnet akkurat på det... Jeg hadde tjent over 12.000 på å snike på kollektivtrafikken i Oslo de siste fire årene... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...