Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Bor et lite stykke utenfor trondheim, men jeg har ingen problemer med den kollektive transporten. Etter 10-11 eller noe sånt går bussen kun to ganger i timen, men det har jeg overhodet ingen problemer med. Funker fint. Er en 20 minutters gåtur til E6 hvor jeg kan hoppe på bussen nå og da, og en 30 minutters gåtur til sentrum hvis jeg vil kjøre tog. Null stress. Bussen her er for det meste relativt presis au. bor selv 30 min fra Trondheim, og de bussene som er i området er busser fra/til Trondheim. Forstår busselskapene godt, da de få bussene som går til boligfeltet jeg bor i, er som regel helt tomme. Savner å bo i England hvor det gikk buss hvert femte minutt overalt. Endret 24. mars 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 En jeg kjenner påstår at han har spart store summer på å snike her i Oslo. På tre år har han bare blitt tatt fem ganger (slapp unna med en advarsel den ene gangen). Hyppigere kontroller er kanskje veien å gå? Tviler ikke. Tror jeg har opplevd 3 kontroller i Oslo i hele mitt liv.. Tar tbanen daglig to ganger og har bare opplevd kontroll 1 gang så langt denne måneden. Og det er etter at Ruter sa at det skulle være hyppigere kontroller. Før det i januar og før det i mai/juni 2014 elns. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 En jeg kjenner påstår at han har spart store summer på å snike her i Oslo. På tre år har han bare blitt tatt fem ganger (slapp unna med en advarsel den ene gangen). Hyppigere kontroller er kanskje veien å gå? Regnet akkurat på det... Jeg hadde tjent over 12.000 på å snike på kollektivtrafikken i Oslo de siste fire årene... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 (..) Savner å bo i England hvor det gikk buss hvert femte minutt overalt. I by mener du vel? Ikke utpå bygda. Blir like avhengig av bil der som i Norge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Det er iallefall god underholdning å se folk blir tatt i kontroll og kommer med de dummeste unnskyldninger. Såpass morsomt at jeg demper musikken for å høre. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Nå har jo kontrollørene mobillader med seg, så da skal det ikke lenger være noe risiko for at jeg blir tatt i hvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Seriefinale i Grundig-ligaen. 23-29 nå, ser ut til å gå veien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Herrehåndball er kjedeligere enn kvinnefotball. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Så siste kvarteret av ØIF-kampen nå. Første minuttene jeg har sett av herrehåndball denne sesongen. Vi vant da Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Lurer på når det skal skrives stil neste gang Endret 25. mars 2015 av Mr. President™ 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 ... Lurer på når det skal skrives stil neste gang Det der gjorde jeg og flere andre i klassen! Vi ble alle tatt og fikk stryk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Er det gyldig grunn å gi stryk for å ha skrevet tekst i hvitt på hvitt? Er jo det som faktisk er synlig de skal vurdere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Sitter og ser på NM-finale i poker av alle ting. Skjønner absolutt ingenting, men Tone Damli imponerer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Hvordan gjør Aylar Lie det? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg vet ikke så mye om nivået til norsk poker, men at Tone Damil, Aylar Lie og Linni Meister er i toppen er nok til å trekke konklusjoner fra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Faen er dette for et vær? Så mye har det ikke snødd tilsammen gjennom vinteren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 For en by Oslo er! Litt snø og hele byen stopper opp. Jalla ruter som ikke kjører buss heller. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Både buss og bane står her i Oslo. Tror kanskje jeg dropper forelesning, og heller lager en kanne til med kaffe... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Både buss og bane står her i Oslo. Tror kanskje jeg dropper forelesning, og heller lager en kanne til med kaffe... Bane går. Står på den atm Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Hvordan gjør Aylar Lie det? Hun suger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå