Jotun Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 https://twitter.com/ToniTranebaer/status/578475409760718848 Det er tydelig at vi betaler for forskjellige ting, det er jeg som finansierer signalfeilene. Takler ikke slike mennesker. Null forståelse for at det faktisk kan skje feil, i tillegg til å dra opp "HVORDAN KAN DET VÆRE FEIL I DEN TIDEN VI LEVER I". 4 K er latterlig lite når det gjelder å reise rundt i et helt år. "Vi kan plassere en mann på månen, men ikke..." De klarte det bare 6 av 7 ganger da. Rar ting å bruke som eksempel altså. Det er vel omtrent samme snittet som ruter har det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Ruter sitt snitt på å få folk til månen er på 100% det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 "Vi kan plassere en mann på månen, men ikke..."Kommer aldri til å slå "... men Krekar får bli!" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 "Vi kan plassere en mann på månen, men ikke..."Kommer aldri til å slå "... men Krekar får bli!" "Hvordan er det mulig at i 2015, i verdens rikeste land så kan vi plassere en mann på månen, mens Krekar får bli!" 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) "Fake news" i Verdens rikeste land (P3) er hysterisk. Så vanvittige mange dumme og lettlurte mennesker det er. Gjengangerne er unge jenter og eldre mennesker. Selvfølgelig er noen av dem med på leken, men de fleste tror tydeligvis på alt, når det blir formidlet av en NRK-journalist. Endret 19. mars 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Gidder jeg å holde meg våken i 2-3-4 timer til for en jævela solformørkelse da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er vel et av stedene meteorologene omtrent har garantert overskya vær. Hadde ikke giddet da. Kommer ikke til å se noe uansett Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Gidder jeg å holde meg våken i 2-3-4 timer til for en jævela solformørkelse da? Våken? Hva slags slaskete liv er det du lever som ikke er våken fra 11 og utover? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Denne "solformørkelsen" var nesten litt pinlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 her ute i havgapet er det bare tåke og skyer så la ikke merke til den engang. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det ble da litt mørkere i noen minutter. Ble litt trøtt, jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Etter medienes dekning av solformørkelsen forventet jeg intet mindre enn et par sprekker i Jorden, blodrød himmel og minst en bibelsk åpenbaring. Skuff. Skikkelig skuff. Ren snøskuff. PS: Faen, for noen uhellige klikkhorer TV2 er blitt. De har jo alltid være litt VG-wannabe, men de siste to ukene har det jo tatt helt av. "Sjekk hva hun sier til det han gjør!" "Du vil ikke tro hva som skjer etterpå!" DERE ER EN SERIØS NYHETSKANAL, ASSHOLES! Endret 20. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Hvem i helvete stjal påskegullegget? Har stirret på kartongen i 20 minutter nå uten å bli noe særlig klokere. Kan det være Guri Gaupe? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Han reven med hatten som eier snømannen i midten. Snømannen hadde ikke hatt på begynnelsen. Den har det på slutten E: tror jeg da.. Endret 20. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hvem i helvete stjal påskegullegget? Har stirret på kartongen i 20 minutter nå uten å bli noe særlig klokere. Kan det være Guri Gaupe? Ikke si det, jeg har ikke kjøpt melk ennå! Edit: Har sett nå (hadde en pakke bakerst i kjøleskapet), og jeg er enig med Señor Presidente. Endret 20. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Irriterer at de har tatt å rotet med den skikkelige melken, smaker ikke det samme lenger... (H melk ). Vært sånn siden "smørkrisen" Endret 20. mars 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Han reven med hatten som eier snømannen i midten. Snømannen hadde ikke hatt på begynnelsen. Den har det på slutten E: tror jeg da.. Det stemmer nok, jeg var mer opptatt av de røde vottene til gaupen som plutselig forsvant. hadde en pakke bakerst i kjøleskapet Kartong. Melkekartong, ikke melkepakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå