Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med Twin Peaks. Første sesong og de første ni episodene er blant det beste som er laget av TV-serier, og er helt der oppe med The Wire, True Detective og Les Vampires. De siste episodene er litt mer varierende, men det blir aldri dårlig. Varierer mellom syvere og åttere. Men sesongen kunne fint vært kortet ned en tre-fire episoder.

 

 

Neste blir The Green Hornet-serialen fra 1940 alene. Max trua! Og Better Call Saul sammen med dama. Trua.

Lenke til kommentar

Idag blir det en man-tager-hvad-man-haver-suppe til middag. Hadde en del grønnsaker liggende som måtte brukes snart. Dette gjorde jeg: Frese løk, hvitløk og chili blankt. Ha over litt eplejuice. Tynne ut med kraft, og ha oppi biter av kål, brokkoli og gulrot og koke mørt. Så mose alt med stavmikser og smake til med creme fraiche og krydder. Serveres med strimla kylling. Nå står suppa og putrer, klar for spising når fruen kommer hjem om en time eller halvannen. Så får vi se om det blir suksess da.

Lenke til kommentar

Idag blir det en man-tager-hvad-man-haver-suppe til middag. Hadde en del grønnsaker liggende som måtte brukes snart. Dette gjorde jeg: Frese løk, hvitløk og chili blankt. Ha over litt eplejuice. Tynne ut med kraft, og ha oppi biter av kål, brokkoli og gulrot og koke mørt. Så mose alt med stavmikser og smake til med creme fraiche og krydder. Serveres med strimla kylling. Nå står suppa og putrer, klar for spising når fruen kommer hjem om en time eller halvannen. Så får vi se om det blir suksess da.

 

Blir noe av det samme her, har bare oppdatert oppskriften din med alt jeg mangler.

Lenke til kommentar

 

Idag blir det en man-tager-hvad-man-haver-suppe til middag. Hadde en del grønnsaker liggende som måtte brukes snart. Dette gjorde jeg: Frese løk, hvitløk og chili blankt. Ha over litt eplejuice. Tynne ut med kraft, og ha oppi biter av kål, brokkoli og gulrot og koke mørt. Så mose alt med stavmikser og smake til med creme fraiche og krydder. Serveres med strimla kylling. Nå står suppa og putrer, klar for spising når fruen kommer hjem om en time eller halvannen. Så får vi se om det blir suksess da.

 

Blir noe av det samme her, har bare oppdatert oppskriften din med alt jeg mangler.

 

 

Så du skal koke suppe på brokkoli og gulrot? :p

Lenke til kommentar

Burde kanskje strekt over suksess også?

Det ble strekt over når jeg ble født.

 

 

 

Idag blir det en man-tager-hvad-man-haver-suppe til middag. Hadde en del grønnsaker liggende som måtte brukes snart. Dette gjorde jeg: Frese løk, hvitløk og chili blankt. Ha over litt eplejuice. Tynne ut med kraft, og ha oppi biter av kål, brokkoli og gulrot og koke mørt. Så mose alt med stavmikser og smake til med creme fraiche og krydder. Serveres med strimla kylling. Nå står suppa og putrer, klar for spising når fruen kommer hjem om en time eller halvannen. Så får vi se om det blir suksess da.

 

Blir noe av det samme her, har bare oppdatert oppskriften din med alt jeg mangler.

 

 

Så du skal koke suppe på brokkoli og gulrot? :p

 

 

Jeg har en potet igjen ett sted!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...