Latias Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Etter å ha fått et forslag på PM og etter å ha smått diskutert saken i tilbakemeldingstråden åpnes nå Garderoben, en tråd for fotballfolket der man kan snakke om andre ting enn fotball.Flere har uttrykt sin misnøye med at fotballtrådene lett sklir ut. Derfor er målet å få helt slutt på OT i de trådene, og heller opprette en egen OT-tråd. Enn så lenge kjører vi bare generelle forumregler, men det kan bli aktuelt med spesifikke trådregler etter hvert.Jeg vil gjerne ha innspill til hvordan denne tråden skal fungere. Hva er innenfor? Skal den være fotballfri?Tittelen er bare noe jeg kom på i farten, skrik ut om dere har noen bedre forslag.Tidligere avstemninger: Hvilken farge er kjolen? Endret 25. august 2016 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg drikker juice. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Digg! Kan være greit å slippe å navigere rundt hele formuet for å få si noe OT eller som ikke er helt relevant i for PL! Jeg tror dette kan bli en suksess Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hva er forskjellen på denne tråden og DNFK om man ikke skal diskutere fotball? At det er en pratetråd for alle, men spesielt for fotballinteresserte? Endret 1. desember 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Støtter denne tråden! Genialt. Det blir mye pisspreik i mange av trådene her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg drikker juice. Hvilken type? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hva er forskjellen på denne tråden og DNFK om man ikke skal diskutere fotball? At det er en pratetråd for alle, men spesielt for fotballinteresserte? Hva står DNFK for? Edit: Fant det ut selv! Edit2: Tipper det for fotballinteresserte. Endret 1. desember 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg drikker juice. Hvilken type? Appelsinjuice fra Sunniva. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har pøst på med kaffi i dag.. Er kjempetrøtt og våken samtidig. Har vært på skolen i litt over 10 timer nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg drikker juice. Hvilken type? Appelsinjuice fra Sunniva. Ja det er godt. Må ha det på morran. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ja det er godt. Må ha det på morran. Essensielt ved siden av brødskive med skinke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg drikker i øyeblikket en nypresset juice med ingefær, lime, sitron og eple. Nydelig. Endret 1. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ja det er godt. Må ha det på morran. Essensielt ved siden av brødskive med skinke. Skal ikke si meg uenig i den. Brødskive med ost, skinke, tomat og ufersk juice. Ellers må den alltid være nypressa! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kaffi, type blå Nespresso lungo før det er julefest i konge. Trur eg bør ta to kopper..... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nespresso. Kapselkaffien? Altså pulverkaffi stappa i en kapsel og solgt som eksklusiv kaffi som i grunn bare er det samme som du selv kan røre ut i vann? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jepp. Ka skulle eg ellers brukt alle pengene mine på? Enda en bil liksom? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Om man drar til Dressmann og sier "pepperkakemann" (i dag) får man 40% på Pima Cotton gensere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Får man større rabatt om man sier pepperkakemenn på Dressmann xxl? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det er din lekse å finne ut til i kveld. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei. Jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå