knekten Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fossekall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fint bilde av Fossekallen. En liten fugl jeg innbiller meg det må være vanskelig å få "has på". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei, Knekten. Aldeles praktfullt bilde av fossekall, der både komposisjon, positur, lys, farger, miljø og bakgrunn er perfekt, slik jeg ser det ! Jeg har dessverre ikke sett fossekall, så den står høyt på "ønskelista" over foto-objekter !. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
knekten Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Hei, Knekten. Aldeles praktfullt bilde av fossekall, der både komposisjon, positur, lys, farger, miljø og bakgrunn er perfekt, slik jeg ser det ! Jeg har dessverre ikke sett fossekall, så den står høyt på "ønskelista" over foto-objekter !. Vennlig hilsen Albert. Takker for hyggelige komentarer.Bildet er tatt i Akerselva for et par dager siden Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei knekten. Fantastisk bilde av fossekallen. Nydelig positur, lys, farger, bakgrunn og miljø. Virkelig et praktfullt bilde Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Flott bilde av fossekallen / dipper Hilsen Leif Lenke til kommentar
knekten Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Takk takk for komentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg