Gå til innhold

Jobbe i Portugal, printer support?

Anbefalte innlegg

Heia alle sammen,

Noen som vil flytte til varmere strøk, nærmere bestemt Lisboa?

Jeg og mine kollegaer bor i Portugal, og jobber sammen med flere Norske, Danske, Svenske kollegaer + kollegaer fra Italia, Nederland, portugal osv.

Vi trenger å ha flere medarbeidere til å hjelpe Norske innringere å troubleshoote deres printere.

Full opplæring vil bli gitt 6 ukers trening, men fordel med teknisk innsikt, litt data peiling.

Portugal er ett hyggelig sted, som er en god del varmere enn Norge, vinteren går over fort her nede, og sommeren varer enda flere måneder enn hjemme i Norge. Området firmaet er i er Saldanha, Lisboa, Portugal.

Det vi jobber med er å gjøre teknisk support av ett av de største printer merker i Verden.

På vår linje så er vi 3 jenter og 3 gutter. Danske linjen så er det 2 jenter og 4 gutter, svenske linjen er det 1 jente og 5 gutter ca.

Noen som vil starte med dette? Send meg en pm så du kan send meg en CV,

evt om det er mulig å sende CV pr pm, så gjør det så gir jeg det til straks til vår HR avdeling, og da ser vi om du vil bli kontaktet så raskt som mulig.

Selv jobber jeg å mottar samtaler, og har ingenting med rekruttering å gjøre, om jeg får noe for det, ja, men det er snakk om småpenger, så jeg gjør det fordi det er bedre at vi er flere på linjen slik at vi får servet flest kunder best.

Vi er i alderen 19-45 år ca.

Firma oppgis kun pr pm.

F

Endret av LisboaPrinterSupport
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei

Dette er meget interessant da jeg nettopp har flyttet til Vilamoura, Portugal. Jobbet i Telenor for mange år siden, og har holdt meg innenfor service/salg i 20 år. Det jeg lurer på er om det er mulig å jobbe med dette hjemmefra? Årsaken til at jeg har flyttet er nemlig pga syk bror og gammel mor, og å reise 4 timer hver dag blir litt mye. Jeg snakker norsk, engelsk og portugisisk og har middels kunnskap når det kommer til data.

Mvh

Ellinor Pedersen

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er bare å spørre om ting i tråden også, bare det at jeg helst ikke vil oppgi firmaet offentlig, da jeg ikke vet noe om demmes regler ang det.

Hei, dette kan være spennende.

spm:

1. hvor i Portugal er dette?

2. hva er arbeidstiden?

3. Ordner en selv bolig?

Mvh Freemann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...