Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som har kommet for sent til eksamen?

Anbefalte innlegg

La oss si at det er muntlig. Oppmøtetid er 8.30, starttid 9.00. Man ankommer kl 9. Får man ta eksamen? Hva om man kommer 1-2 minutter over starttid? Er det veldig A4 eller tror dere lærer/sensor ikke er såpass strenge når det er muntlig?

Noen som har opplevd å komme for sent eller vet noe?

Presterte av alle ting å forsove meg. Sovnet uten alarm. Kunne rukket å være der til akkurat starttid eller 1-2 minutter over. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke bare dro, kanskje de hadde latt meg ta det.

Endret av detvarengang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel anbefalt å komme på tida uansett. Det er bare å legge seg til riktig tid så er det ikke noe problem å møte på tida. Men når det er sagt har jeg ikke hørt om folk som har fått problemer med å komme etter oppmøtetid, så lenge de er der til det faktisk starter.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke egne erfaringer eller hørt noe om gym spesifikt, men jeg har hørt liknende historier og det har alltid løst seg. Eksamensvakter og sensorer er rimelige. En kompis av meg forsov seg til en 4-timerseksamen og satte seg på feil buss, så han ble veldig sen. Han fikk så klart ikke tilbake den tida han hadde mistet, men han fikk gjennomføre eksamenen innenfor tida.

Lenke til kommentar

Greit å vite at det vanligvis løser seg, ikke at jeg planlegger at dette skal skje igjen! I hodet mitt da jeg våknet var at det var kjørt om jeg ikke møtte opp til oppmøtetid. Men jeg tar det opp til våren og sørger for at jeg legger meg til riktig tid da!

Endret av detvarengang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...