-__- Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har en blogg som jeg prøver å få slettet på Blogspot.no. Men jeg har glemt epostadresse og passord. Brukernavnet har jeg, og jeg vet hvor epostadressen er registrert. Med et lite hint ville jeg nok også kunne sagt hva adressa var, og antageligvis klart å logge inn der for å få logget inn videre på blogspot. MEN det er jo helt umulig å finne noen måte å få snakket med et menneske i google! Prøvde å ringe nummeret som står på "kontakt google", til det norske kontoret. Men der får man bare beskjed om at de dessverre ikke har kundesupport på tlf, før det blir lagt på. Jeg har trålet "kontakt"sidene deres, men finner ikke noe epost. Jeg finner tlf til kontoret i USA, men vil tro man møter samme svareren der. Hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 prøv å kontakte på dem på telefonnummeret som står oppsatt som kontaktinfo for blogspot.no ? [trondar@trondar-workstation ~]$ whois blogspot.no[Querying whois.norid.no][whois.norid.no]% Kopibeskyttet, se http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.html% Rights restricted by copyright. See http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.en.htmlDomain InformationNORID Handle...............: BLO1898D-NORIDDomain Name................: blogspot.noDomain Holder Handle.......: GNA233O-NORIDRegistrar Handle...........: REG466-NORIDLegal-c Handle.............: CC662P-NORIDTech-c Handle..............: MS5407P-NORIDName Server Handle.........: NSGO26H-NORIDName Server Handle.........: NSGO27H-NORIDName Server Handle.........: NSGO28H-NORIDName Server Handle.........: NSGO29H-NORIDAdditional information:Created: 2013-04-09Last updated: 2014-03-16NORID Handle...............: GNA233O-NORIDType.......................: organizationName.......................: Google Norway ASId Type....................: organization_numberId Number..................: 988588261Registrar Handle...........: REG466-NORIDPost Address...............: Beddingen 10Postal Code................: NO-7014Postal Area................: TrondheimCountry....................: NOPhone Number...............: +47.23894000Fax Number.................: +47.23894001Email Address..............: [email protected]Additional information:Created: 2010-10-01Last updated: 2010-10-01[trondar@trondar-workstation ~]$ Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ja, det er umulig å kontakte google. Gmail har ingen spesiell kundesupport over telefon for Norge. Kun AdWords. Om du finner ut av hvilken email du brukte kan du få tilsendt alt på telefon eller mail om du la inn denne informasjonen når du registrerte deg. Gjorde du ikke det er det ingenting å få gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå