Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 SKULPTUR KISTEFOSMUSEET Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det gjør det:-) Likte V1 med personen som kommer med nysgjerrige skritt inn i lokalet. Fin dokumentasjon av et interessant sted. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Herlig. Dette falt i smak hos meg også. V1 er i mine øyne overlegen, da det blir for vanskelig å se hva som skjer i v2. Meget bra! Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Herlig. Dette falt i smak hos meg også. V1 er i mine øyne overlegen, da det blir for vanskelig å se hva som skjer i v2. Meget bra! Henning Takk for dine betraktninger ! Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Veldig bra fanget öyeblikk! Den lille utfordringen taklet du mesterlig Etter litt "att-og-fram" holder jeg en knapp på v2 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Hyggelig å høre Rolf Magne. Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Visst faller det i smak! Et knalle godt inntrykk hvor jeg ble svært opptatt av de vakre blå valørene. En vinner! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Fin kommentar som det er hyggelig å få. Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kanskje litt for mørkt tenkte jeg da jeg så thumben. Men så at det funker da jeg fikk opp bildet. Personenes plassering ødelegger litt slik jeg ser det i V2 så jeg holder meg til V1 der jeg føler at det lyse området oppe trekker litt mye oppmerksomhet fra resten fordi det nedre er lagt i et mørkt leie. Da jeg scrollet meg oppover så jeg at du skulle ha nappa litt i øvre venstre hjørnet for det er ikke 100% rett oppe i V2. Men la meg holde meg til V1 som hvis hvis du kutter så alt det blekrosa opp forsvinner sett i venstrekanten pluss kanskje 1 cm til så den horisontale delelinjen forsvinner så synes jeg du får det beste utsnittet for da vil betrakters blikk havne direkte på hovedmotivet i bildet som føles muligens en smule høyretungt. Men slikt må vi fotografer godta for vi kan ikke som maleren legge inne et ekstra element på motsatt side for å balansere opp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Hei Roar. Interessante betraktninger fra din side, og bildet blir kanskje bedre med kuttingen du nevner. Jeg tenkte da bildet ble tatt, at hele kunstverket skulle vises bl a for få fram hvordan besøkende ser rommet og hovedmotivet. Hovedmotivet får slik bildet er nå, en slags ramme rundt seg med litt forskjellige fargetoner oppe og på sidene. Men jeg er svært glad for din tilbakemelding. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg