Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har tilsammen Demon's Souls (NTCS), Demon's Souls (PAL), Dark Souls (PS3, PC,X360), Dark Souls 2 (PS3, PC) Kjøper nok den nye utgaven til PS4 også. Enkelt å greit, en av mine største spillserie sist generasjon, med over 1300 timer tilbrakt her, episke timer! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dark Souls har en av de beste historiene jeg har kommet over i et spill. Demon's Souls er også bra, og Dark Souls 2 helt ok. Skjønner ikke helt dette med at historie kun kan formidles med cutscenes. Omgivelser, fiender, personer og ting man finner forteller masse, men man må forsåvidt være åpen for å se det. Dette gjelder også film og litteratur, forsåvidt. Viser du en tiåring 2001: A Space Odyssey vil han kjede vettet av seg, og gjerne påpeke at det skjer jo ingenting. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kan ikke si at jeg er enig i at historien er så utrolig bra i Dark Souls , om noe så er det den historien du selv får ut av selve innholdet i spillet som blir bra , dvs din tolkning. Personlig er jeg svært glad i spillene, men er ikke helt fornøyd med selve RPG delene og karakterutvikling , derimot elsker jeg utfordringen , miljøene og settingen. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 jeg vet ikke hvorfor jeg kommer tilbake til spillet hver dag. Aldri opplevd noe slikt. Its magic! Lenke til kommentar
gwynevere Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 E det noken som kan hjelpe meg med four kings? SL- 76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå