Croyfer Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 I kveld slapp EA games 1.5 patchen til Battlefield som inkluderer blant annet et helt nytt map! This new patch addresses many problems including the CD swapping and the MG Destroyer lag problem. This patch also comes with the new Official map, Invasion of the Philippines. This new maps adds new vehicles, weapons and mayhem! Don't delay, go grab this file now! For nedlastning, bruk FTP-program ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Linken funker ikke... Kan det være denne mon tro? Jeg laster ned... edit: joda, denne linken funka kjører nå 1.5. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, beklager at den første linken hadde ramla ned - har redigert linken min - bruk FTP-program, så går det greit! For de med FilePlanet-konto: http://www.fileplanet.com/files/110000/112888.shtml GLEDER MEG !!! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du ikke bruker noen no-cd-crack eller noe sånt trenger du ikke laste ned hele patchen heller, de har en 1.45-1.5 patch. Samme adresse som ftpadressen over men med BF1942Patchv1.45-1.5.16.exe som filnavn. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dere må prøve "The Chilla in Manilla" Invasjonen av Filipinene. Ay caramba. Den er gøy Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du ikke bruker noen no-cd-crack eller noe sånt trenger du ikke laste ned hele patchen heller, de har en 1.45-1.5 patch. Samme adresse som ftpadressen over men med BF1942Patchv1.45-1.5.16.exe som filnavn. Jeg laster alltid ned fulle patcher, blir mye enklere vist du skal reinstallere spillet, i stedet for å installere 15 patcher trenger man bare en, samme gjelder vist andre skal kopiere den av deg på lan så blir det utrolig stress å måtte installere en haug med patcher. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nå må du gi deg, hvis du skal reinstallere er dte bare å laste ned den siste patchen og innstallere den. Det ville være idiotisk å gå step-by-step og dessuten tar jeg aldri vare på patchene etter at de er innstallert, de er jo enkelt tilgjengelige over nett skulle det være behov for de. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du ikke bruker noen no-cd-crack eller noe sånt trenger du ikke laste ned hele patchen heller, de har en 1.45-1.5 patch. Samme adresse som ftpadressen over men med BF1942Patchv1.45-1.5.16.exe som filnavn. Jeg laster alltid ned fulle patcher, blir mye enklere vist du skal reinstallere spillet, i stedet for å installere 15 patcher trenger man bare en, samme gjelder vist andre skal kopiere den av deg på lan så blir det utrolig stress å måtte installere en haug med patcher. 101% enig i det. Jeg laster ned fulle patcher, sletter de forrige og tar vare på de nyeste... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg laster alltid ned fulle patcher, blir mye enklere vist du skal reinstallere spillet, i stedet for å installere 15 patcher trenger man bare en, samme gjelder vist andre skal kopiere den av deg på lan så blir det utrolig stress å måtte installere en haug med patcher. And by that you mean...??? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Jeg laster alltid ned fulle patcher, blir mye enklere vist du skal reinstallere spillet, i stedet for å installere 15 patcher trenger man bare en, samme gjelder vist andre skal kopiere den av deg på lan så blir det utrolig stress å måtte installere en haug med patcher. And by that you mean...??? Han mener at det ville vært tungvindt å gjøre det slikt: Installasjons-eksempel nr.1: v1.1 patch v1.1 -> v1.2 patch v1.2 -> v1.35 patch v1.35 -> v1.4 patch v1.4 -> v1.45 patch v1.45 -> v1.5 patch Dette er deimot mye lettere! Installasjons-eksempel nr.2: v1.5 patch Og ja! Jeg laster alltid ned hele patchen - myye enklere! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Han mener at det ville vært tungvindt å gjøre det slikt: Installasjons-eksempel nr.1: v1.1 patch v1.1 -> v1.2 patch v1.2 -> v1.35 patch v1.35 -> v1.4 patch v1.4 -> v1.45 patch v1.45 -> v1.5 patch Dette er deimot mye lettere! Installasjons-eksempel nr.2: v1.5 patch Og ja! Jeg laster alltid ned hele patchen - myye enklere! Men ærlig talt da, det finnes da vel ikke folk som bruker inkrementell patcher når de skal reinstallerere! Man må jo være komplett idiot dersom man driver med dette? Prøvde forresten "vanilla BF42" etter å ha patchet opp. Det var usigelig kjedelig! Får nok holde meg til DC i tiden fremover. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Les for øvrig: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3362 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå