Joachim_F Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det finner vi ut når spillet snart får sniklansering.Kan Satellite Reign ta opp arven etter Syndicate? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kan bli bra! Er visst ikke en populær sjanger, men de som savner denne typen spill og elsket Syndicate vil jo kjøpe det hvis det får bra anmeldelser. ps. Blade Runner er fremdeles inspirasjonen til disse spillene, ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Skulle ikke "Early Access" bli avviklet av STEAM pga mange "utviklere" bruker det som scam? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Skulle ikke "Early Access" bli avviklet av STEAM pga mange "utviklere" bruker det som scam? Nei. Og det er vel strengt tatt heller ikke mange utviklere som har brukt det på den måten, i alle fall ikke på Steam. Noen få har fucket opp, som vi sier på godt norsk, men det er ikke det samme som å bevisst lure folk. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Valve hadde aldri avviklet "early access" selv om 90% av prosjektene der hadde vært svindel. Tjener altfor mye penger på det. Håper dette spillet blir en ordentlig Syndicate-oppfølger! Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Skulle ikke "Early Access" bli avviklet av STEAM pga mange "utviklere" bruker det som scam?Nei. Og det er vel strengt tatt heller ikke mange utviklere som har brukt det på den måten, i alle fall ikke på Steam. Noen få har fucket opp, som vi sier på godt norsk, men det er ikke det samme som å bevisst lure folk. Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig. Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill. Endret 1. desember 2014 av Joachim_F Lenke til kommentar
kløfthakegutt Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig.Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill. Uansett hvilket standpunkt man har til dette, så er Origin en bedre tjeneste med tanke på kundene når man kan få pengene tilbake dersom man ikke er fornøyd. Å si noe annet blir bare tull. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har spilt litt av alpha-utgaven. Det har mye potensiale, selv om ytelsen var ganske dårlig nå. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har lenge kjent en litt småfrekk kribling på unevnelige steder når jeg har sett bilder fra dette spillet. Nevnt kribling er der fremdeles, og jeg angrer så langt ikke på at jeg puttet litt penger i den Kickstarteren. Men det er nok en del optimalisering som burde være mulig. For tiden spiller jeg Jagged Alliance Flashback. Det er også laget i Origin, og det er muligens litt lavere detaljnivå der, men det spillet pusler ok avgårde på den halvgamle kroken av en maskin jeg har for tiden... Blir interessant å se hvordan Satellite Reign blir på den fronten når det er ferdig. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig. Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill. Har ikke sagt at jeg forlanger pengene tilbake eller at jeg forlanger lovgivning til å eventuelt forby Early Access. Det handler om kundeforhold og sikre kundetilfredstillelse, noe jeg trur Steam/Valve har blitt alt for varm i trøya med, har brukt over 42000kr på min steam konto, vil ikke si at jeg er en dårlig kunde selv om problemet er min egen svakhet og dumhet. Idioter som meg klarer ikke å vente og vil alltid hive penger etter spill, som #kløfthakegutt poengterer så vil Origin være en bedre tjeneste enn Steam når det gjelder dette. Endret 2. desember 2014 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg digget Syndicate, og var verdens mester på level 50. Veldig mange hadde problemer der ja. Ser frem til dette her ja. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Spilte Syndicate som F. på Amiga. Blir toppers dette her! Elite 4 kommer i desember også. 1993 spillene får ordentlige oppfølgere. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Syndicate med classes og skill tree. Meh! Glad jeg fant ut av dette før kickstarteren gikk ut så jeg kunne trekke bidraget mitt på 1000$. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Syndicate med classes og skill tree. Meh! Litt skuffet over det jeg og, men vi får se hvordan det blir, tenker nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå