Windoge Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har planer om å kjøpe et billig og greit samband til avlytting av offentlige etater mens jeg er på jobb om natten. Etter det jeg har skjønt, så er dette blitt helt lovlig. Er det noen som kan anbefale meg et greit samband? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Sånn bortsett fra at dette ikke går lenger. Direktoratet for nødkommunikasjon holder på å bygge ut et nytt, digitalt nødnett som blålysetatene, Røde kors, redningselskapet++ skal ta i bruk. Det er allerede tatt i bruk i store deler av det sørlige Norge og skal være ferdig rullet ut innen utgangen av 2015. Du kan lese mer om det nye nødnettet her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Sånn bortsett fra at dette ikke går lenger. Direktoratet for nødkommunikasjon holder på å bygge ut et nytt, digitalt nødnett som blålysetatene, Røde kors, redningselskapet++ skal ta i bruk. Det er allerede tatt i bruk i store deler av det sørlige Norge og skal være ferdig rullet ut innen utgangen av 2015. Du kan lese mer om det nye nødnettet her. Takk for tilbakemeldingen på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå