MrAw3some Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Studenttiden er ferdig og jeg har plass til en stasjonær pc igjen Problemet jeg sitter med er tastatur. Vil ikke ha et som bråker innihampen.Pris bryr jeg meg ikke så mye om så lenge det er under 1,5-2k, kan strekke meg såpass Pcen brukes mest til spilling, men vil også kunne skrive på den.Så litt på k70 fra corsair, men ikke sikker på det med lyden. Fått anbefalt å gå for cherry mx-red, men ikke sikker :SKom an folkens, hjelp en sliten ingeniør her Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hvor mye støy som genereres avhenger også av hvordan du bruker tastaturet, ikke bare typen tastatur. Hvis du skal ha et mekanisk tastatur, og ønsker minst mulig støy så gå for MX Red og tren på å ikke bunne knappene når du bruker dem (du trenger ikke trykke dem helt ned). Styr unna MX Blue, da disse bråker en del. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Her er det en sound comparison, men du har kanskje sett den allerede: Vurderer selv K70, men har ikke erfaring med mekaniske tastaturer. Etter å ha lest en del heller jeg mot Brown, som visstnok fungerer ganske bra til skriving og spilling. Her er en brukerbasert rating for skriving, gaming og begge deler: https://mechanicalkeyboards.com/mechanical_switches.php Lenke til kommentar
MrAw3some Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Kjøpte k70 i går. Tilvenningsak med mekanisk. Men veldig fornøyd. Kjøpte rgb med cherry red. Blir mest gaming. Lite å skrive nå som jeg er siving:) Lenke til kommentar
MrAw3some Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Øystein ligger i massasjestolen Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har ikke lenke i farten, men på hjemmesiden til de MX folka så får man kjøpt dempere til mekaniske tastatur. Det er små o-ringer som du er nødt til å plassere mellom knappen og tasten under, som demper lyden noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå