AfterGlow Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kinesisk selskap har dratt sløret av sin «Dubike».Nå har syklene også blitt smarte Lenke til kommentar
larso093 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kult. GPS sporing på sykkelen er noko eg sakna då eg fekk sykkelen fråstjelt. Hadde vert veldig kult om den har automatgir. (Kan faktisk ikkje sjå gir "knappar" på sykkelen noko plass) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Æh... har ikke trim/spinning-sykler hatt dette i årevis (bortsett fra gps) ? Det ken vel neppe regnes som noen ingeniørbragd å flytte sånt over til en vanlig sykkel. Ergometersykkelen jeg trener på hjemme bruker jeg med nettbrett, google earth kart, streetview mens du tråkker etc. Den poster alle mulige stats til facebook/twitterr også om jeg hadde giddi hatt noen konto der. Jeg har aldri tenkt på den som noen "smart"-dings før. Lenke til kommentar
Kjell Irgens Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ser ikke spesielt lett ut den sykkelen der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå