Kurt Lekanger Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Vi har testet Denon Envaya, som har ti timers batteritid og masse trøkk.TEST: Denon Envaya Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen åpenbare konkurrenter i samme prisklasse? Lenke til kommentar
willhill20 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen åpenbare konkurrenter i samme prisklasse? Ikke testet den ut, men selv har jeg Creative Soundblaster Roar og er veldig fornøyd! http://www.creative.com/roar/ Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen åpenbare konkurrenter i samme prisklasse? Ikke testet den ut, men selv har jeg Creative Soundblaster Roar og er veldig fornøyd! http://www.creative.com/roar/ Takk. Ser ut til å være dårlig med norske forhandlere? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Færre funksjoner, men veldig fornøyd med lydkvalitet og batteritid på Nokia Play 360 (gamle modellen, ikke JBL-versjonen). Betalte ca. 900. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har denne mulighet for å pause og å bytte spor? Savner det på min nåværende BT-høyttaler. Ser ikke ut til at det er dedikerte taster, men det kunne jo teoretisk være knappekombinasjoner, lange trykk eller noe. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Har denne mulighet for å pause og å bytte spor? Savner det på min nåværende BT-høyttaler. Ser ikke ut til at det er dedikerte taster, men det kunne jo teoretisk være knappekombinasjoner, lange trykk eller noe. Nei, det må du gjøre fra enheten du spiller av fra. Ser at det kunne vært praktisk med avspillingsknapper direkte på høyttaleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Noen åpenbare konkurrenter i samme prisklasse? UE Boom fra Logitech er absolutt en god utfordrer til denne. JBL Charge også, men personlig ville jeg kjøpt UE Boom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå