AfterGlow Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Rapport tyder på at Apples slettes ikke har gitt opp safirglasset.Ny fabrikk skal lage safirskjermer til iPhone Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 kunne de ikke bare spurt nokia hva slags glass de brukte på N8? 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 kunne de ikke bare spurt nokia hva slags glass de brukte på N8? Det er vel nettopp det glasset de går bort fra, om jeg ikke husker feil, så brukte N8 Gorilla Glass den også. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hva er det å streve etter? Safirskjermer knuser like lett, om ikke lettere, enn dagens Gorilla Glass. Korrekt, det skal mye mer til før det blir riper, men jeg har aldri hatt en eneste sjenerende ripe i noen av mine telefoner. Enda en hype og "premium" feature fra Apple, som de selvfølgelig tar seg ekstra betalt for Endret 1. desember 2014 av Audun0505 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Litt morsomt å tenke på at når man i Kina snakker om å bygge en ny fabrikk, så betyr det i realiteten å bygge en ny by. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det blir vel ikke et penere rutenett av døde ikoner med safirglass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå