Caddy Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Fant ei mappe på E: som heter System Volume information eller liknede... Hvilken funskjon har denne? Har sett at alle diskene mine utenom C: har ei sånn mappe... Hva skjer hvis jeg sletter den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: Caddy skrev (2002-02-21 09:01):Fant ei mappe på E: som heter System Volume information eller liknede... Hvilken funskjon har denne? Har sett at alle diskene mine utenom C: har ei sånn mappe... Hva skjer hvis jeg sletter den? Denne mappen er for windows Xp som bruker denne mappen som "System Restore". Denne mappen kan du redusere størrlesen på i controlpanel=>System (og så ett eller annet) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Det er likedan på W2K, og tror du vil få problemer med å fjerne den, det går vist ikke. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Det går greit og slette den mappa ja, gjorde det selv og jeg fikk ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå