Gå til innhold

tipse på hotell i norge?

Studenten!

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva du pleier å betale, men litt avhengig av hvor jeg har vært i Norges land har jeg sett priser alt i fra 60 - 100 kroner på lignende kvalitetsøl (pisserweis som jeg så fint kaller det) på forskjellige utsteder. Så prisen er ikkje kjempe stiv.

Det er dyrt inn, men avansen er nødvendig.

Det vi har mest avanse på er kaffe, tro det eller ei. Koster oss nesten ingenting inn, selges relativt dyrt og lager seg selv. Står seg forholdsvis lenge og blir solgt urovekkende mye av.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortskjemt vil jeg nok ikke kalle den, kynisk er den på lik linje med alle andre bransjer. Det å drive bedrift i Norge er ikke enkelt.

Jeg har ingen personlig utbytte av tips, fremfor at tips er noe mine ansatte ønsker. Dem gjør jobben på den måten dem tror dem kan hente inn mest tips på og noen av dem er faktisk ganske dyktige på akkurat dette.

Siden du åpnet med at tipsing er en uting så regner jeg med at du er i mot det som ett prinsipp og du drar de klassikerene som at du tipser ikke kassadama på Rema eller lignende. Det gjør ikke jeg heller, men i motsetning til 98% av dere andre så takker jeg alltid for hjelpen.

Noe man ser dem ikke akkurat er vant til, noen av dem får til og med en feil oppfatning av det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...