mekanikern Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) To kåte kids som pulte på soverommet under et middagsselskap mor og typen holdte. Hun er datteren til mammas type. Jeg spurte noen av vennene mine om dette er galt, og de sa at det er form for incest.. vi deler jo faen hverken dna eller etternavn, så hva skal dette kalles? Er det galt at jeg har sex med henne, og eventuelt et forhold? Endret 30. november 2014 av HuskerIkke Lenke til kommentar
Virus ^_^ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Neida, kjør på . Bare lurer på hvordan Mora di og typen hennes ville regaert viss de finner det ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er ingenting galt med det bortsett fra samfunnets fordommer. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Høres da ut som ett koslig forhold det da, moren din ble sammen med typen, og du ble sammen med dattera hans, sammen blir dere kanskje en dag en kjempesterk familie. 8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ingen incest her. Om så moren din og han gifter seg så er det fremdeles ikke incest.. dere har ikke noe blodsbånd. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) ingenting galt, kjør på. forresten: foreldrene deres vet GARANTERT at dere har knulla. Jeg lover deg, dem vet det. Endret 1. desember 2014 av Henrik2k 5 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Vennene dine er bare misunelige på at du har fått deg noe tail. Pul i vei, og ja som Henrik2k sier...de er nok klar over hva som foregår. De har vært unge de også, de vet hvordan man ser på hverandre når man holder på. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ser bare fordeler jeg.. færre svigerforeldre 6 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Selvsagt ikke incest, men kan bli komplisert den dagen et av forholdene går til helvete. Endret 1. desember 2014 av EternalSunshine Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror som mor at jeg ville følt meg svært ukomfortabel i en slik situasjon . Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Selvsagt ikke incest, men kan bli komplisert den dagen et av forholdene går til helvete. Potensielt, men ikke nødvendigvis. Uansett dårlig grunn til å ikke inngå et forhold. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror som mor at jeg ville følt meg svært ukomfortabel i en slik situasjon . hvorfor? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror som mor at jeg ville følt meg svært ukomfortabel i en slik situasjon . hvorfor? Min sønn kan ha sex med hvem han vil for min del, men akkurat med datteren til min kjæreste/samboer ville jeg synes var for nært, hvis du forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg