tho_kva2 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nettbrett i julegave til meg selv, og da er selvfølgelig kun det beste godt nok! Dog ikke iPad, men det er vel uansett ikke best? hehe Men har da selvfølgelig sett en del på "Samsung Galaxy Tab S 10.5", og er vel dette jeg heller mot. Men tenkte jeg skulle høre her med folk som har litt greie. Er vel ikke tilfeldigvis nye rett rundt hjørnet og man burde vente? Eller hva mener dere er det beste på markedet nå? Lenke til kommentar
Virus ^_^ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kunne du kanskje tenkt deg en ipad air 2? Jeg er ikke noen ekspert på nettbrett, men et sted at det var en av de beste på markedet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 TS skulle ikke ha iPad. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg gjorde det samme, og endte opp med en Nvidia Shield tablet i gave til meg selv Bestilte den hos www.komplett.no på fredags kvelden og hentet den idag Må si meg fornøyd så langt Selv om jeg bare har lastet ned apper/så og si de samme som jeg har på mobilen xD Og laster ned siste system oppdatering akkurat nå. Det er jo egentlig bare en mobil i større utgave, ihvertfall hvis du kjøper en versjon som støtter sim kort sånn som min gjør 1 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg gjorde det samme, og endte opp med en Nvidia Shield tablet i gave til meg selv Bestilte den hos www.komplett.no på fredags kvelden og hentet den idag Må si meg fornøyd så langt Selv om jeg bare har lastet ned apper/så og si de samme som jeg har på mobilen xD Og laster ned siste system oppdatering akkurat nå. Det er jo egentlig bare en mobil i større utgave, ihvertfall hvis du kjøper en versjon som støtter sim kort sånn som min gjør Sett på denne selv, selv om jeg ikke er noen gamer. Batteri tid bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 TS sier han har sett på tab 10.5", så da spørs det om en 8" vil oppleves som stor nok. Det er stor forskjell på 8" og 10". Lenke til kommentar
niloy Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva med Xperia Tablet Z2? 16GB til 2500,- og 32GB til 3000,-. + du får tilbake 400 kr ved kjøp innen februar. Tilbudet er hos Lefdal. 16GB: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/SGP511E2/sony-xperia-z2-16-gb-wifi-10-1-nettbrett-sort?scid=PRICECOMP_PRISJAKTNO 32GB versjonen finner du der å. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg gjorde det samme, og endte opp med en Nvidia Shield tablet i gave til meg selv Bestilte den hos www.komplett.no på fredags kvelden og hentet den idag Må si meg fornøyd så langt Selv om jeg bare har lastet ned apper/så og si de samme som jeg har på mobilen xD Og laster ned siste system oppdatering akkurat nå. Det er jo egentlig bare en mobil i større utgave, ihvertfall hvis du kjøper en versjon som støtter sim kort sånn som min gjør Sett på denne selv, selv om jeg ikke er noen gamer. Batteri tid bra? Vel nå har jeg ikke brukt min så mye enda, til at batteriet har godt tomt. Eller jeg ladet den noe opp via pcn i går sånn at jeg kunne laste ned og installere Android 5.0 Lollipop Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg gjorde det samme, og endte opp med en Nvidia Shield tablet i gave til meg selv Bestilte den hos www.komplett.no på fredags kvelden og hentet den idag Må si meg fornøyd så langt Selv om jeg bare har lastet ned apper/så og si de samme som jeg har på mobilen xD Og laster ned siste system oppdatering akkurat nå. Det er jo egentlig bare en mobil i større utgave, ihvertfall hvis du kjøper en versjon som støtter sim kort sånn som min gjør Sett på denne selv, selv om jeg ikke er noen gamer. Batteri tid bra? Vel nå har jeg ikke brukt min så mye enda, til at batteriet har godt tomt. Eller jeg ladet den noe opp via pcn i går sånn at jeg kunne laste ned og installere Android 5.0 Lollipop Har sett litt på denne selv om mitt nettbrett bruk kun er YouTube, viaplay, og vanlig surfing Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nettbrett i julegave til meg selv, og da er selvfølgelig kun det beste godt nok! Dog ikke iPad, men det er vel uansett ikke best? hehe Men har da selvfølgelig sett en del på "Samsung Galaxy Tab S 10.5", og er vel dette jeg heller mot. Men tenkte jeg skulle høre her med folk som har litt greie. Er vel ikke tilfeldigvis nye rett rundt hjørnet og man burde vente? Eller hva mener dere er det beste på markedet nå? Første du må dele med oss er hva du skal bruke den til? Om du skal bare sjekke nettsider,epost og facebook så er det mye rimelige modeller å velge. Er du opptatt av bra bildekvalitet for å se bilder og film så øker prisen litt. Og er det spill som viktig så er det kun et merke som gjelder. Men litt mer info så kan en peke deg i korrekt retning. Endret 2. desember 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå