Redaksjonen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Denne premien kan gi deg skikkelig underholdningsoverdose.KONKURRANSE: Nå kan du åpne den aller første kalenderluken Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Vinner aldri noe, men la gå. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Da er vi to. Er av og til heldig å vinner 25kr på Flaxlodd, men det er alt 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg har faktisk funnet mer penger som folk har mista enn det jeg har vunnet, sier litt. Men jeg heller vinner aldri noe så det å delta er mindre vits, meeeeen er spørsmålene enkle nok så svarer jeg. 2 Lenke til kommentar
f9z Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kommentarfeltene hos alle flyter over av pessimistiske sutrepunger som hyler at de aldri vinner noe, det må nærme seg jul! 8 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Så nå er det ikke separat julekalender for amobil, akam og hardware? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ikke noe her for meg 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det hender at jeg vinner noe, men da deltar jeg ofte. Men et tips er å ikke gå amok på sms- konkurranser. Da blir det som regel kostbart. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Så nå er det ikke separat julekalender for amobil, akam og hardware? Hei - nei, nå som vi har slått sammen Amobil, Hardware og Akam til Tek.no er det én stor kalender. Men med enda råere premier enn i fjor. :-) 2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dårlig løsning synes jeg. Heller flere mindre premier, enn en stor. Bør eventuelt påse at det er flere vinnere per dag. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dårlig løsning synes jeg. Heller flere mindre premier, enn en stor. Bør eventuelt påse at det er flere vinnere per dag. Personlig liker jeg bedre tanken på færre premier men premier som er litt mer verd å ha, AtW Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dårlig løsning synes jeg. Heller flere mindre premier, enn en stor. Bør eventuelt påse at det er flere vinnere per dag. Personlig liker jeg bedre tanken på færre premier men premier som er litt mer verd å ha, AtW Nå var det ikke dårlige og unyttige premier ifjor da alle hadde separate kalendere. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Er jo som man sier, den som ikke er med vinner i alle fall ikke! *henger seg på* Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ja, alltid kult med fler vinnersjanser og relevante til hva man interesserte seg for =) . Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 "Er svarene korrekte?" Øhm.... kanskje? 1 Lenke til kommentar
cc Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dette har jeg nøyaktig null behov for, så lar være å delta og håper noen andre tenker likt i dagene som kommer 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dårlig løsning synes jeg. Heller flere mindre premier, enn en stor. Bør eventuelt påse at det er flere vinnere per dag. Personlig liker jeg bedre tanken på færre premier men premier som er litt mer verd å ha, AtW Nå var det ikke dårlige og unyttige premier ifjor da alle hadde separate kalendere.sikkert smak og behag, men det var mange luker jeg ikke gadd i fjor. AtW Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dette har jeg nøyaktig null behov for, så lar være å delta og håper noen andre tenker likt i dagene som kommer Var akkurat det samme jeg tenkte... Detta hadde jeg ikke fått brukt for uansett Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 its a trap. verdi 22000kr, men etter 10 år har nrk tatt 30000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå