Nimda Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har en Jensen Broadband Router og etter ca. 1 minutt mister jeg forbindelsen helt. Da slutter internetten på min og familien sin pc å fungere. Etter å ha restartet routeren fungerer alt fint i ca. 1 minutt før det samme skjer igjen. Hvis jeg kobler utenom routeren fungerer internetten bra. Noen tips? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kompisen min hadde også mye problemer med en jensen ruter.. fant aldri noen annen løsning enn å bytte den, etter det så funker alt helt perfekt. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ikke frykt! Du aner ikke hvor mye problemer jeg har hatt med akkurat det der...Jeg har riktignok ikke helt lik router som deg, men heller helt likt problem. Restett routeren din, og problemer ditt vil (antageligvis) være ute av verden. Dvs at du slår opp i manualen, og finner adressen der du kan resette Regner med at du før har prøvd og både slå av og på ADSL Modemet og Routeren, la de stå av i 1 minutt, før du så slår de på igjen..? Dette kan også løse problemer... Lykke til =) Lenke til kommentar
petterg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 å funker ikke reset kan du prøve med firmware oppgradering -pg Lenke til kommentar
wf Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har dere hørt om Idle Timeout? Hvis den funksjonen finnes i routeren, sett den på 0 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har en Jensen Broadband Router og etter ca. 1 minutt mister jeg forbindelsen helt. Da slutter internetten på min og familien sin pc å fungere. Etter å ha restartet routeren fungerer alt fint i ca. 1 minutt før det samme skjer igjen. Hvis jeg kobler utenom routeren fungerer internetten bra. Noen tips? Har du trådløst nettverk? Har samme problemer med SMC eller hva det heter, trådløst. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har dere hørt om Idle Timeout? Hvis den funksjonen finnes i routeren, sett den på 0 Idle skulle bety at den ikke kobler fra når nedlasting av filer pågår. Den skulle da også koble opp automatisk når det kommer en ny request. Prøv å starte nedlasting av noe stort så fort du har forbindelse, og se om den kobler fra da også. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 bare resatte den som noen sa, og nå funker det takker Lenke til kommentar
petterg Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Og det tok deg 4 uker å resette? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Og det tok deg 4 uker å resette? Ikke alle her som er innom daglig daah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå