ærligøs Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 joda, men hadde to kongolesere blitt tatt smilende mens dem tørket blodet til en norsk familiefar ville jeg ikke at dem skulle blitt sendt til hjemlandet hvis jeg visste at det betød umiddelbar frihet jeg heller..... Såvidt jeg vet, har det aldri vært snakk om "umiddelbar frihet", men om soningsoverføring. Hvor har folk lært å tolke et smil som "hurra, jeg har nettopp drept noen"? Det samme går igjen i forhold til Viggo Kristiansen. Han smilte under rettssaken = Han har voldtatt og myrdet to barn. Hva skal vi med DNA når vi har den ufeilbarlige smiletesten? 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Men basic ting som å sørge for at skoleelever og pasienter har det så godt som mulig syns jeg burde prioriteres før de legger ny marmor på operahuset i oslo eller pumper flere millioner i å holde Eurovision i norge...Politikerne står ikke i helsekø, ei heller sender de sine barn på offentlig skole om de kan unngå det. Derimot går de på operaen og liker å komme på tv ... 4 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Men basic ting som å sørge for at skoleelever og pasienter har det så godt som mulig syns jeg burde prioriteres før de legger ny marmor på operahuset i oslo eller pumper flere millioner i å holde Eurovision i norge...Politikerne står ikke i helsekø, ei heller sender de sine barn på offentlig skole om de kan unngå det. Derimot går de på operaen og liker å komme på tv ... Nå snakker vel du strengt talt om AP pampene. De er for fine til og bruke det offentlige bør vi vite. Pengesterke AP folk er ikke for folk flest. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nå snakker vel du strengt talt om AP pampene. De er for fine til og bruke det offentlige bør vi vite. Pengesterke AP folk er ikke for folk flest. Beklager, men jeg må ha misset nyheten om at den nye regjeringen har kvittet seg med privatflyene og andre frynsegoder. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nå snakker vel du strengt talt om AP pampene. De er for fine til og bruke det offentlige bør vi vite. Pengesterke AP folk er ikke for folk flest. Beklager, men jeg må ha misset nyheten om at den nye regjeringen har kvittet seg med privatflyene og andre frynsegoder. Mener du at en statsminister eller andre ministere skal ta vanlig rutefly? Når jeg snakker om pamper i AP, så er det hvordan de privat tar for seg. Samtidig som du bløffer store deler av det Norske folk. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Mener du at en statsminister eller andre ministere skal ta vanlig rutefly? Jeg mener at de får GÅ hele gjengen. Endret 14. desember 2014 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Mener du at en statsminister eller andre ministere skal ta vanlig rutefly? Jeg mener at de får GÅ hele gjengen. Dette innlegget her sier mer om deg enn du tror. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Dette innlegget her sier mer om deg enn du tror.Kjør psykoanalyse. Endret 14. desember 2014 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Mener du at en statsminister eller andre ministere skal ta vanlig rutefly? Jeg mener at de får GÅ hele gjengen. Ja. Synes jeg ser Erna gå til møter rundt om i Norge og verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå