winmedi Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei, jeg var litt uheldig idag og fikk en liten stripe over lakken og plastikken på min PS4. Det er vel fremdeles garanti. Var bare uheldig da jeg skulle flytte den. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det er med andre ord en skade du har forårsaket selv ved å flytte den og dermed ripet den opp med noe? Tviler på at du får gjort noe med den, spesielt om den ikke har noen påvirkning på selve funksjonaliteten til PS4'en. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Såfremt skaden er selvforskyldt så dekkes det ikke av garantien. Garanti er når en feil er forårsaket av produksjonsfeil. Men høres ut som en kosmetisk skade og ikke noe som vil gå utover funksjonaliteten på noe vis? Endret 30. november 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Overhodet ikke. Maskinen fungerer som bare det. Jeg spiller på den nå, men var bare bekymret over garantien. Men garantien er vel der fremdeles? Endret 30. november 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 I Norge er det mer relevant å snakke om reklamasjonsrett enn garanti, men ja, den påvirkes nok ikke av en ripe i lakken. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Ok greit takk. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det var nok mange, inkludert meg selv, som trodde du lurte på om du kunne få fikset/byttet PS4'en din på garantien for en skade du hadde forårsaket selv. Skjønner nå at du lurte på om garantien fortsatt ville gjelde hvis du på et eller annet tidspunkt skulle få et problem som skulle ha gått på garantien og at de nektet deg garanti/reklamasjon med henvisning til ripa... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Ja, beklager for dårlig formulering. Ser dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå