Agurk43 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei! Jeg tenker å starte med WoW igjen etter et langt avbrudd med en helt ny Account. Jeg må derfor starte på lvl 1 igjen. Derfor tenker jeg å vente med å kjøpe Warlords of Draenor til jeg kommer til lvl 90. Jeg vet at det totalt blir litt billigere å kjøpe alt ilag og jeg vet at det følger med en 90-boost med Draenor, men jeg vil fortsatt spille fra 1-90. Blir det noe forskjell fra lvl 1-90 uten Draenor vs. med Draenor? Grafikk, funksjoner, osv? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Så vidt meg bekjent skal det ikke være det. Alt av grafiske oppdateringer på karakterene osv kom i den siste patchen før Draenor ble gitt ut, så det eneste du ikke skal ha tilgang til er å komme deg til Draenor (selvsagt xD) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nei, det er ingen forskjell. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Så vidt meg bekjent skal det ikke være det. Alt av grafiske oppdateringer på karakterene osv kom i den siste patchen før Draenor ble gitt ut, så det eneste du ikke skal ha tilgang til er å komme deg til Draenor (selvsagt xD) Gir mening, å ha to versjoner av wow som må patches ville blitt mye mer jobb å vedlikeholde. Er da enklere å kun ta ut det som er unikt for utvidelse området å legge separat. Du vil selvsagt også se lvl 91-100 uststyr på andre spillere selv om du ikke har det. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) nevermind, må lese bedre Endret 1. desember 2014 av Zepticon Lenke til kommentar
Agurk43 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Høres bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå