Gå til innhold

Sony Xperia Z2 vs. Honor 6

terjehom

Anbefalte innlegg

http://www.tek.no/artikler/test-honor-6/165768/2

http://www.dinside.no/928646/sony-xperia-z2

Min S3 har begynt å henge ,pussig nok oftest om natten,når den står til lading. Dette finner jeg ikke ut av,og tenker da det er like godt å kjøpe ny. Vil ikke bruke 6 tusen på de helt siste toppmodellene,men heller 3 tusen på forrige generasjon.

De to ovennevnte er aktuelle. Honor 6 har jo kommet veldig bra fra det i helt ferske tester,mens Sony sin gjorde det samme for 6 mnd siden.

Et kjøpsargument jeg har på Sony, er at den har ANT+ tilkobling. Da kan det brukes som pulsmåler på løpeturene mine. Tror ikke Honor 6 har den muligheten,men den er til gjengjeld helt ny.

Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.tek.no/artikler/test-honor-6/165768/2

http://www.dinside.no/928646/sony-xperia-z2

Min S3 har begynt å henge ,pussig nok oftest om natten,når den står til lading. Dette finner jeg ikke ut av,og tenker da det er like godt å kjøpe ny. Vil ikke bruke 6 tusen på de helt siste toppmodellene,men heller 3 tusen på forrige generasjon.

De to ovennevnte er aktuelle. Honor 6 har jo kommet veldig bra fra det i helt ferske tester,mens Sony sin gjorde det samme for 6 mnd siden.

Et kjøpsargument jeg har på Sony, er at den har ANT+ tilkobling. Da kan det brukes som pulsmåler på løpeturene mine. Tror ikke Honor 6 har den muligheten,men den er til gjengjeld helt ny.

Hva ville dere valgt?

jeg hadde valgt z2, men du får jo såklart mer for pengene med honor 6 da. Selvom den får bra kritikk så er det ikke godt å vite hvor godt den blir støttet da, tenker jeg.... (honor 6)

Lenke til kommentar

men den er låst til telenor....

oi det så jeg ikke

Telefonen er ulåst. Har vært låst til Telenor. Om det betyr at man må be telenor om kode eller ei vet jeg ikke, men så vidt jeg husker så var det samme greie sist de hadde tilbudet for 2 uker siden.

Lenke til kommentar

Ringte Lefdal ,som sa den kun vil virke med telenor-simkort. Så dro jeg ut på butikk, hvor de var i villrede. Der mente de den kunne brukes også med andre simkort,men de hadde den ikke inne. Må bestilles på nett...

Utrolig at man klarer å rote det sånn til for kundene sine.

Lenke til kommentar

Ringte Lefdal ,som sa den kun vil virke med telenor-simkort. Så dro jeg ut på butikk, hvor de var i villrede. Der mente de den kunne brukes også med andre simkort,men de hadde den ikke inne. Må bestilles på nett...

cyber monday, går via nett vet du ;)

Lenke til kommentar

Det som gjør det mer utrolig er at de hadde samme telefon på tilbud for 2 uker siden og da kom samme problemstilling opp.

Edit: muligens på elkjøp de hadde tilbudet

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt Honor 6 til fruen, men lurer på om en heller burde avbestille og kjøpe Z2 til 2495,- hos elkjøp.

Står dog låst til telenor. Fruen har Netcom.

Under står det Er åpnet for alle operatører. Forvirrende.

Kan den brukes på netcom, og burde man ta Z2 over Honor 6?

Jeg lurte på det samme,men endte med å kjøpe z2 til 2200 på Lefdal. Det var mye forvirring rundt den Telenorbinding, og kundeservice snakket i villelse. Til sist ble det da bekreftet at telefonen ikke var låst,noe som viste seg å stemme. Bra kjøp,spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...