Gå til innhold

Rødstrupe, - stille og beskjeden ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Kjempeflott bilde av en ettertenksom rødstrupe.

Fargerikt , detaljert , velkomponert og med fin dus bakgrunn.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott positur på denne karen:-) "Morn, du. Hyggelig at du ville hilse på. og forresten, knips i vei:-)"

Utrolig skarpt og fin fargegjenngivelse. Dette bildet beviser at denne type bilder behersker du usedvanlig godt. Selv får jeg ikke grepet på slike, men lar meg glatt imponere av de som får dette til. Vi har vel alle våre fotografiske greiner vi sitter på, og det skaper heldigvis et herlig mangfold av bilder.

Flottingz Albert!

Lenke til kommentar

Flott positur på denne karen:-) "Morn, du. Hyggelig at du ville hilse på. og forresten, knips i vei:-)"

Utrolig skarpt og fin fargegjenngivelse. Dette bildet beviser at denne type bilder behersker du usedvanlig godt. Selv får jeg ikke grepet på slike, men lar meg glatt imponere av de som får dette til. Vi har vel alle våre fotografiske greiner vi sitter på, og det skaper heldigvis et herlig mangfold av bilder.

Flottingz Albert!

Hei,

Pentaxen.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Fugler er liksom blitt min "greie", men jeg beundrer en rekke fotografer her på forumet, som utmerker seg ved kreativ tankegang, blikk for gode motiver og kunnskaper og ferdigheter til å omsette dette til severdige bilder.

Det er dette mangfoldet som gjør foto spennende, interessant og lærerikt :)

Vennlig hilsen

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...