mekanikern Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jenter på min egen alder er så tullete og fucked up at det ikke går an å prøve seg på med mindre man er på fylla 24/7, packer sixpack og har sånn samurai-jack hårstil. Jeg vil gå for den eldre, mer modne aldersgruppen, men hvordan skal jeg få det til? Har noen ganger lyktes med å føre en lang og fin samtale med en eldre kvinne, men det ble fort ødelagt så fort jeg nevnte at jeg er 16. Noen tips? 3 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Da søskenbarnet mitt var på din alder hadde han dame som var 10 år eldre en han så noen får det til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du trenger ikke å nevne at du er 16. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Neste gang så dropper du å nevne at du er 16? Hva legger du i eldre dame da? Forskjellen fra VGS og det ene året man har bodd hjemmefra etter at men begynte å studere (o.l) er mildt sagt ganske stort. Er vel et av de årene man vokser mest ila livet. Så jeg vil tro at du skal slite litt med å finne noen i den aldersgruppen som er interessert i deg. Hva med å holde deg til sex inntil videre? Også får du gå etter de litt mer interessante kvinnene etterhvert. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Du trenger ikke å nevne at du er 16. Så hva sier jeg når de spør hvor gammel jeg er? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du trenger ikke å nevne at du er 16. Så hva sier jeg når de spør hvor gammel jeg er? 28 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du trenger ikke å nevne at du er 16. Så hva sier jeg når de spør hvor gammel jeg er? "Gammel nok," eller noe annet upresist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå