Geitetveiten Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Leter etter en wifi mottaker til min gaming pc men usikker på hva jeg bør velge, noen anbefalinger? (det kan ikke være et nettverkskort ettersom det ikke passer til pcen, må være tilkobling via usb eller ethernet port) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Asus EA66 kanskje? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Anbefaler Powerline/Homeplug Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Anbefaler Powerline/Homeplug visste ikke hva dette var før nå, leste meg litt opp og er overbevist om at dette er det jeg trenger! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Powerline/Homeplug kan være en god løsning, men kjøp et sted med returmulighet. Det er ikke alle steder hvor det fungerer godt nok pga strømnett/kurser o.l. Hvis man skal ha max ytelse så er det ingenting som erstatter nettverkskabel. Litt jobb å legge opp, men er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå