dillon Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei. Har nå en Sonim 7 år gammel synger nå på siste verset. Har blitt kjørt over 2 ganger av traktor så holdbar ja men skjerm osv er ikkje helt på topp.så på en ny Sonim her en dag å det va ikkje blitt så mye bedre. Så er noen som har forslag til en telefon som tåler litt å dere har brukt å har erfaring med er det bra! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg bruker en Samsung X-Cover 271 som jobbtelefon. Den er både støv- og vannavstøtende og virker som en svært robust telefon. Det er selvsagt ikke så mange funksjoner på den, men man har det mest nødvendige. Ligger vel på en 7 eller 8 hundre kroner på diverse butikker som selger mobiltelefoner. Lenke til kommentar
dillon Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg bruker en Samsung X-Cover 271 som jobbtelefon. Den er både støv- og vannavstøtende og virker som en svært robust telefon. Det er selvsagt ikke så mange funksjoner på den, men man har det mest nødvendige. Ligger vel på en 7 eller 8 hundre kroner på diverse butikker som selger mobiltelefoner. Takk for info om Samsung X-Cover 271 har kikka i nett butikker.Noen har i komentarfelta klaga på att luka til batteriet åpnes lett bare med neilen å faller den på gulvet rammler batteri å kort ut?På forgående modell 270 måtte en bruke mynt for å åpne luka.Noen savner og å kunne justere ringelyden er den ok høy nok? Endret 30. november 2014 av dillon Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Anbefaler deg ikke de X-Cover I/II modellene, de har et meget lite internminne og klarer ikke engang å ta i mot oppdateringene uten at det kommer feilmeldinger. Det er kun bilder/videoe som kan overflyttes til minnekortet, og dermed så blir det fort en meget lite egnet mobil. Bakdekselet stemmer bra med hva du har lest, på X-Cover I så sitter det godt fast, på X-Cover II utgaven så kan låsen åpnes med neglen og løsner fort om den blir utsatt for noe. Jeg har fått Samsung S4 Active av arb.giver i stedet, og det var en betydelig oppgradering. Den er støv og vanntett etter en viss norm, men hvor støtsikker den er vet jeg ikke...... Har hatt den i ca 3mnd nå, og jeg har en fysisk tøff jobb og mobilene har ofte tøffe/harde påkjenninger, ute i all slags vær bl.a. Det finnes mobiler som tåler betydelig mer enn dette her, som f.eks den her http://www.dinside.no/916510/caterpillar-mobilen-er-skapt-for-roff-behandling Endret 30. november 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ville kjøpt den telefonen jeg ville ha og så heller prøvd å finne noe som dette: http://m.netonnet.no/art/mobil/apple/deksel/deksel-iphone-5-og-5s/lifeproof-freiphone55sblack/197661.7041/ Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bare den kan ringe og sende/motta SMS så er jeg fornøyd på en arbeidstelefon. God batterilevetid er også et lite krav. Det forutsetter jo selvfølgelig at jeg har en smarttelefon privat som kan brukes til mer avanserte oppgaver. Ellers er jeg meget fornøyd med Samsung'en. Aner ikke hvilken versjon jeg har av de dere nevner, men jeg ser problemet med at luka til ladeinngangen kan være tildels tungvind. For det første er den umulig å åpne uten noe form for hjelpemidler om du ikke eier negler. Og for det andre hender det den spretter opp som dere nevner når den havner i bakken for eksempel. Utover det virker det som en solid jobbtelefon som tåler en god del. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kan i grunn velge hva enn du ønsker, enn så lenge det ikke er en veldig sær modell. Finnes utrolig mye tilbehør. Jeg har cover til både Samsung S3 og iPhone 5S fra OtterBox (Defender). Disse tåler juling. Lenke til kommentar
dillon Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Etter litt frem å tilbake ente eg opp med å kjøpe en Nokia 3720 Er en stund siden disse ble produsert så er telefoner som er brukt som har vært på Nokia fabrikken i Ungaren ble eg fortalt bytta skjerm -tastatur deksler osv alt tilbehør er nytt,så langt er eg godt nøgd med den. Er ikkje så solid som min Sonim men skal tåle støv å litt fukt, tiden vil vise om den er holdbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå