plutex Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei! Når jeg skal starte cs GO, så kommer ikke vinduet, altså spillet opp. Når jeg går på ctrl-alt-delete og ser på prosesser, så ser jeg den kjører i bakgrunn, men ingenting skjer.. noe som vet hva grunnen kan være? :-) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Restart steam, og pc. Lenke til kommentar
plutex Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 prøvd mange ganger.. :/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Prøv å validate files i steam, høyreklikk på CS Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Programmet som sovneer så du må inn i task manager og så avslutte progammet. Etterpå kan du gå inn på steam igjen. Lenke til kommentar
plutex Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Det har jeg også gjort mange ganger.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Det har jeg også gjort mange ganger.. Du må avslutte steam inne på prosesser, ikke cs go. Du kan ikke avslutte på programmer, du må gå på prosseser der du lukker filen steam.exe 32/34. Viss det ikke funker så er det bare å reinstalere CS. Endret 30. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
plutex Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 det vet jeg, HArild gjort det x-antall ganger. re-innstallerte det nå, så skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå