Kurt Lekanger Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Har du ikke prøvd Emacs cookies, bør du lese dette.Visste du at alle Mac-er leveres med verdens beste kjeksoppskrift? Lenke til kommentar
Populært innlegg - Slaktarn - Skrevet 30. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2014 Ja, de har vel patent på disse også. Pass dere så dere ikke blir saksøkt nå. 17 Lenke til kommentar
the_student Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, de har vel patent på disse også. Pass dere så dere ikke blir saksøkt nå. Ville gitt problemer siden Emacs ikke bare er Open Source, ikke bare er GPL, ikke bare er GNU, men det er Stallman 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 30. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg tror en liten del av meg døde av denne artikkelen. Kaller du Emacs for eldgammel, så skal Microsoft Word få en honorable mention for å være et år eldre. Dessuten... Hva i himmelens navn har Emacs så mye med Mac å gjøre? Sett bort fra navnet så har hverken GNU Emacs eller andre varianter sterke relasjoner til MAC OS/OSX. For å lyse opp innlegget mitt så er det mange andre kule eastereggs i Emacs: M-x butterfly En drøss med spill, slik som M-x tetris Endret 30. november 2014 av Gavekort 10 Lenke til kommentar
se# Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kaller du Emacs for eldgammel, så skal Microsoft Word få en honorable mention for å være et år eldre. Dessuten... I følge Wikipedia er Emacs fra 1976, Word fra 1981 http://en.wikipedia.org/wiki/Emacs http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Word 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 I følge Wikipedia er Emacs fra 1976, Word fra 1981 http://en.wikipedia.org/wiki/Emacs http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Word Ikke GNU Emacs, og Word er fra 83. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Dessuten... Hva i himmelens navn har Emacs så mye med Mac å gjøre? Sett bort fra navnet så har hverken GNU Emacs eller andre varianter sterke relasjoner til MAC OS/OSX.Poenget er jo at de som sitter på en Mac (evnt en Linux distro) skal få muligheten til å sjekke ut dette... Endret 30. november 2014 av blured Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Dessuten... Hva i himmelens navn har Emacs så mye med Mac å gjøre? Sett bort fra navnet så har hverken GNU Emacs eller andre varianter sterke relasjoner til MAC OS/OSX.Poenget er jo at de som sitter på en Mac (evnt en Linux distro) skal få muligheten til å sjekke ut dette... Og GNU Emacs finnes ikke til Windows, BSD, Solaris, MS-DOS, Irix, SuperH, IBM System/390 og en drøss (86 for å være eksakt) med andre utfasede systemer? Endret 30. november 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Og GNU Emacs finnes ikke til Windows, BSD, Solaris, MS-DOS, Irix, SuperH, IBM System/390 og en drøss (86 for å være eksakt) med andre utfasede systemer? Nei, emacs føkger meg bevisst ikke med på en standard innstallasjon av windows. Hva er det du sliter med å skjønne her? 4 Lenke til kommentar
buchead Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Følger det kakeopskrifter med i en standard installasjon av mac? Jøss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ja, de har vel patent på disse også. Pass dere så dere ikke blir saksøkt nå. hoi og hoi, den satt. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Da har jeg lært litt om amerikanske måleenheter! Når skal jeg bare kjøpe meg en MAc, så jeg kan få tilgang til oppskriften! God jul! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Oppskriften opprører meg! .. gi oss metriske enheter! 3 Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Rekk opp hånda alle som har brukt Emacs på OS X? (1. Ja, jeg vet det finnes noen få, men direkte mange kan det vel umulig være? 2. Disse filene finnes vel strengt tatt i operativsystemet, her OS X, og ikke i "Mac'en", som strengt tatt er hardware, eller en "Apple PC" som vi like gjerne kan kalle det i dag, på lik linje med en PC fra Acer, Asus, Dell osv...) Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 GNU Emacs seneste stabile versjon er da 24.4, hvorfor er den ikke oppdatert på Mac? En herlig editor for bla. tekstfiler og programmering. Kan tilpasses og utvides som man vil vha lisp/scheme. Også fått greie Emacs versjoner for windows de siste årene. Har den selv på mobilen min. Gammel, men er også blitt oppdatert gjennom årene. Mye innen data som er 30 år eller eldre i disse dager. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Rekk opp hånda alle som har brukt Emacs på OS X? *rekker opp hånda* 1 Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Aww... den mangler i Emacs 24.4 for Arch Linux... fremdeles mye annet morro der da :-) Lenke til kommentar
Hypnotize Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 https://github.com/typester/emacs/blob/master/etc/COOKIES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå