laks1 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei. Jeg skal ha engelsk muntlig eksamen som privatist på onsdag. Har ingen ambisjoner, utenom ståkarakter. Jeg snakker godt engelsk i normale samtaler, og har bra ordforråd og grammatikk. Har forstått det slik at første del av eksamen består av en lytteprøve som skal gjenfortelles til sensor? Og neste del kan det komme spørsmål fra hele pensum. Viss jeg gir et OK referat av lytteprøven, men ikke klarer å svare på noen av de andre spørsmålene.. Vil det holde til 2 tror dere? Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Vanskelig å si. Avhenger fra sensor til sensor, noen gir en god eller stå karakter som du trenger når du ikke burde fått det mens andre er veldig strenge, men du må vel kunne noe....bare noe fra pensum eller? Endret 1. desember 2014 av Instinkt Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Du må vel nesten vært helt udugelig i engelsk for å ikke få bestått. Fikk 5 uten å ha lest pensum eller en eneste side. Gikk for 6 da, så var skuffende Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg snakker godt engelsk i normale samtaler, og har bra ordforråd og grammatikk. Dette burde holde i lange baner. Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Du må vel nesten vært helt udugelig i engelsk for å ikke få bestått. Fikk 5 uten å ha lest pensum eller en eneste side. Gikk for 6 da, så var skuffende Samme her! Jeg hadde bare bladd lett gjennom boken på eksamensdagen, holdt til sterk 5 Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Endte opp med å ikke lese noe. Hadde bare med meg boka på eksamensdagen, og fikk utrolig nok 5. Engelsk muntlig eksamen må være en av de eksamenene som krever minst. Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Endte opp med å ikke lese noe. Hadde bare med meg boka på eksamensdagen, og fikk utrolig nok 5. Engelsk muntlig eksamen må være en av de eksamenene som krever minst. For deg, ja - men ikke for alle Gratulerer med supert resultat Lenke til kommentar
squz Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Endte opp med å ikke lese noe. Hadde bare med meg boka på eksamensdagen, og fikk utrolig nok 5. Engelsk muntlig eksamen må være en av de eksamenene som krever minst. Hvordan var eksamenen? Har eksamen om ett par timer og lurer på hva som kommer ? Lenke til kommentar
WerGis Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Endte opp med å ikke lese noe. Hadde bare med meg boka på eksamensdagen, og fikk utrolig nok 5. Engelsk muntlig eksamen må være en av de eksamenene som krever minst. Hvordan var eksamenen? Har eksamen om ett par timer og lurer på hva som kommer ? Følger nok pensum så du kan få spørsmål om: - Boka du har lest - Ting fra pensum - Multicultural britian - Britisk/amerikansk historie og styresett - særlig britisk kolonier og urfolk der - Endret 4. desember 2014 av WerGis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå